2,4MFT-os gyönyörű TREK EMONDA SLR 700 DISC ULTEGRA HYDRO-DISC (opciósan Di2) országúti kerékpár sürgősen eladó!
Vázszett:
Csúcs TREK EMONDA SLR DISC OCLV 700
Mérete: 54
Váltás, hajtás, fékezés:
Full SHIMANO ULTEGRA 8050 HYDRO-DISC 2x11 rendszer
, vagy igény szerint SHIMANO ULTEGRA Di2 elektromos 2x11 hydro-disc rendszerrel +280eFT
Kormányzás:
BONTRAGER RACE LIGHT alu kormány-szett, vagy
- a fotón látható full csúcs BONTRAGER XXX FULL CARBON integrált aero kormány-szettel +60eFT
Nyeregrész:
BONTRAGER RIDE TUNED CARBON állítható rezgéseket csillapító nyeregcső
BONTRAGER AFFINITY COMP nyereg, vagy
- igény szerint a csúcs BONTRAGER MONTROOSE ELITE Magnesium pálcás nyereggel +25eFT
Kerekek:
BONTRAGER RACE DISC TLR átütős kerékszett, vagy
1. a top kategóriás BONTRAGER PARADYGM DISC TLR átütős kerékszettel +90eFT
2. a csúcs MAVIC COSMIC PRO CARBON magas peremes kerékszettel +280eFT
Keveset futott, fotók szerinti újszerű állapotú top kategóriás országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
A legújabb szériás, TREK EMONDA SLR DISC pont azt az élményt nyújtja, amit az országúti kerékpárosok döntő része igényel: alacsony tömeget, kényelmet, agilitást és hatékonyságot. A jól ismert amerikai márka zászlóshajója az arany középutat képviseli: a versenyzőknek ugyebár ott a MADONE, a nem teljesítménycentrikus amatőröknek az aktív rugózást biztosító DOMANE, a legtöbb elhivatott országúti bicajos számára az észszerű választás egyértelműen az itt meghirdetett TREK EMONDA SLR DISC sorozat… és azon belül persze a csúcsmodell SLR PROJECT ONE!
A legendás amerikai márka az EMONDA 2019/2020-as generációját komoly „diétára” fogta, így ez jelenleg a legkönnyebb TREK országúti váz, az SLR modellváltozat 800 gramm alatti tömegadattal büszkélkedhet, és a gyártó saját (BONTRAGER) alkatrészeivel is képes volt 5kg alatti kerékpárt építeni belőle.
Akármilyen meglepő, az EMONDA SLR DISC modellt a profi országúti versenyzők kérték. Nem minden sztár vágyik a maximális merevségre és az utolsó wattokat kiaknázó aerodinamikus csőprofilokra, a legtöbb nagymenő – aki nem mellesleg 15-20 ezer kilométert tesz meg egy évben a versenyeken és az edzések során – igenis a rezgésektől mentes kényelmet és az emelkedőkön egyértelműen előnyös alacsony tömeget preferálja.
A fejlesztők számos technológiát kölcsönöztek a MADONE és a DOMANE modellekből, mindemellett egyedi megoldásokat dolgoztak ki a tömeg minimalizálására, illetve a karbonszerkezet rezgéscsillapító tulajdonságára. A csőprofilok a repülőgépiparban jól bevált KammTail formákat követi, amely megközelítik az abszolút szárnyforma aerodinamikáját, ellenben lehetőséget adnak a csövek meghatározott irányú rugalmasságára. A légellenállás terén 18% előnyt sikerült elérni a DOMANE komfortorientált modellel szemben, és mindössze 8%-ra van az EMONDA a MADONE-tól. A CFD elemzés tényleg csodákra képes e téren, és a váz mellett a kormányzásra és a nyeregrészre is komoly figyelem összpontosult.
Az SLR modellváltozat a passzív rugózásra utal, a TREK szakzsargonjában ez az Ride-Tuned Performance Tube Optimization technológia. Ez azt jelenti, hogy a mérnökök érezhető hátsó rugózást építettek be, amelyet a Ride Tuned seatmast nyeregszár-kialakítás és az Bontrager XXX OCLV Integrated Road Handlebar/Stem kormányba épített rezgéscsillapítás egészít ki a fő kontaktus pontokon.
Az EMONDA fő ütőkártyája az alacsony tömeg, amit az itt meghirdetett TREK EMONDA SLR DISC esetében az Ultralight OCLV 700 csúcs szövetanyag garantálja, megtoldva lényegében minden modern technikai megoldással. Rengeteg tervezői munka és gyártástechnológia vezetett a TREK ÉMONDA SLR DISC modellhez az egykori - Lance Armstrong alatt megcsodált - sikeres OCL 5200 szériától. A részletek is jól ki vannak találva, rejtett bovdenvezetés, a carbon középcsapágy BB90 szabványú, a villanyak spéci E2 (tapered), és az összes többi „finomság”.
Például a Series H2 vázgeometria jótékony hatással van a menetkényelemre, a Flat Mount hidraulikus féktest-rögzítés pedig minden eddiginél jobb fékhatást tesznek lehetővé. További újítás a nyeregcső-megoldás, pontosabban nem is nyeregcső, legalábbis nem a klasszikus értelemben. A Ride Tuned rezgéscsillapító „szár” a vázszett része, az ülőcső folytatására. Természetesen karbonból készült, hatékonyan semlegesíti a rázkódásokat, emellett könnyebb is a hagyományos nyeregcsőnél.