Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
2,2MFT-os csúcs RIDLEY FENIX SL FULL CARBON profi országúti zászlóshajó sürgősen eladó!
Vázszett:
Csúcs RIDLEY FENIX SL vázszett limitált „Dark design” fényezéssel
Méretei:
Váltás/hajtás/fékezés:
SRAM RIVAL 2x11 rendszer, vagy
1. a top SHIMANO ULTEGRA 2x11 rendszerrel +110eFT
2. a fotón látható csúcs SHIMANO DURA ACE 9000 2x11 homogén rendszerrel +190eFT
Kormányzás:
4ZA CIRRUS Pro lapított fogású compact kormányszett
Nyeregrész:
4ZA CIRRUS Pro nyeregcső
SAN MARCO CONCOR nyereg, vagy
- a fotón látható full csúcs 4ZA CIRRUS Carbon Rail (karbonpálcás és -testes) nyereggel +45eFT
Kerekek:
FULCRUM RACING 5 kerekek, vagy
1. a 350eFT-os FULCRUM RACING ZERO Carbon agyas (CeramicSpeed) csúcs alu kerekekkel +110eFT
2. a 680eFT-os csúcs VISION METRON 40 AERO full carbon kerékszettel +210eFT
Keveset futott, fotók szerinti újszerű állapotú csúcs carbon országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
A RIDLEY a profi országúti versenysport legmagasabb szintjén képviselteti a márkát és hazáját, Flandriát. A LOTTO-SOUDAL sztárjai is előszeretettel hajtják a hirdetésben szereplő csúcs RIDLEY FENIX SL CARBON modellt, kifejezetten a újabb szériás DURA 9000 felszereltséggel, amit ez a gép is megkapott. A tervezők elsősorban a tavaszi klasszikus versenyeket célozták meg a FENIX SL típussal – a sík szakaszokra ott a NOAH SL, a hegyekbe a HELIUM SL, az itt látható RIDLEY országúti a kettő közötti felhasználást fedi le – mondhatjuk sikerrel.
Tehát az itt hirdetett RIDLEY FENIX SL megegyezik a ProTour viadalokon - így a Tour de France-on és a tavaszi klasszikusokon - a belga „Lotto”-sztárok alatt megcsodálható vázszettel. A váz alapanyaga a legmagasabb szintű HM UD szuper erős szövet, aminél „izmosabb” még manapság kerül felhasználásra. Ennek megfelelően vázszettként 1,3MFT-os modellről van szó, amely könnyedén a legális 6,8kg tömeg alá építhető. WorldTour szintű stabilitást és fokozott kényelmet biztosít, ami jól jön mind a tavaszi klasszikus versenyekhez, mind amatőröknek általános országúti használathoz. (Talán a NOAH SL AERO túlzás is a mindennapokban, a HELIUM pedig a strapabíróság terén nem éppen kimagasló…)
A FENIX SL a pedigréhez illő profi vázgeometriát biztosít, amely mindazonáltal kissé nagyobb kényelmet biztosít a NOAH SL aero modellhez képest. Ami még érdekesebb, az a kényelmet fokozó vázkialakítás, a szerkezet függőleges irányba elmozdulást engedő „laprugót” idéz, főleg a felső-cső és a támvilla esetében.
A stabilitást a BB86 - SHIMANO-ra hangolt - integrált carbon középcsapágyház és a tapered (kúpos) carbon fejcső fokozza a végletekig, a teljes belső kábelelvezetés az aerodinamika és az esztétika jegyében került alkalmazásra. Így a FENIX SL Di2 elektromos váltórendszer és bovdenessel egyaránt 100% kompatibilis.
A „profi” felszereltséget már említettük, a DURA ACE 2x11 etalon a piacon, nincs mit ragozni rajta. A többi kiegészítő a RIDLEY saját márkájától, a 4ZA kínálatából érkezik. Bele egy ütős RACING ZERO, vagy VISION 55 Aero carbon kerékszett, és kész a Wolrd Tour szintű álomgép!
Márkainfo:
WE ARE BELGIUM. Ez a mondat szerepel minden Ridley katalóguson, szórólapon. A két évtizedes fennállását nemrég ünneplő RIDLEY hazájában, Belgiumban a legnépszerűbb kerékpár márka. Nem véletlenül, hisz a cég rendre szállítja a megbízhatóan jól teljesítő, a kerékpárosok által imádott, a szakma által pedig elismert modelleket. Minden egyes RIDLEY kerékpáron átsüt a bicajozás – ezen belül a cyclocross és a gravel szakág - iránti szenvedély. Minden bizonnyal a legtöbb kerékpárrajongó a belga márkát a World Tour-ban sikert sikerre halmozó Lotto Soudal sztárjai sztárok (pl. André Geipel, Stin Devolder, stb.) révén ismeri, ezen felül a cyclocross szakágban megszámlálhatatlan nemzeti bajnoki, világbajnoki és kupagyőzelemmel dicsekedhet a RIDLEY. A márka azzal is büszkélkedhet, hogy kerékpárjait Belgiumban állítja elő, az import vázakat, villákat ott simítja, festi, majd szereli komplett gépekké. A bő 20 éves pályafutásuk a cyclocross szakágból indult, mivel az eredeti alapító, sikeres cyclocross versenyző volt, aki korábban egyedi CX-bringákat éptett és kínált. Ma már a legtöbb szakághoz kínál magas szintű modelleket, de a belga márka specialitása továbbra is az országúti versenysport és a cyclocross.