CSAK MA 1,15M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

2019-es legújabb szériás 1,85MFT-os SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 fully eMTB kerékpár sürgősen eladó!

 

Motor:

BROSE custom Trail Tune +Mobile software (Specialized / Brose közös fejlesztés)

  • Könnyebb, kisebb és gazdaságosabb motor 2019-re
  • Duplakuplungos hajtás - a pedálozással leállva a motor lekapcsolódik a hajtásláncról, nem fékezi a kerékpárt, mint a konkurens motorrendszerek!

 

Vezérlés, akkumulátor:

  • A vezérléshez szolgáló gombok a felső csövön vannak integrálva - menet közben is könnyen szabályozható
  • Integrált Trail LED display már a felső-cső tetejébe integrálva (bringázás közben láthatóbb, kezelhetőbb)
  • Mission Control iOS/Android App mobilalkalmazás
  • Rosenberger plug prémium belső kábelezés
  • Tesla Model S-ből érkező, M2 jelű, vázba rejtett 504Wh-as új kiadású nagy akkucsomag
  • Turbo Levo nagy-teljesítményű 4A gyors-töltő

 

Váz:

Új kiadású 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR M5 ALLOY

  • A legnépszerűbb eMTB a piacon – Outdoor Gear Lab Editor’s Choice Award 2019
  • 29er típus - kifejezetten a nagyobb kerékméretre tervezve
  • M5 fejlett hydroform alu csőszett
  • Aszimmetrikus vázkialaktás - maximálisan figyelembe veszi a kinematikus terhelést, könnyű és rendkívül stabil
  • Trail Fully 150mm Geometry - 150mm "végtelen" rugóút érzés
  • Vázba rejtett integrált akkumulátor
  • Vázba rejtett teljes kábelezés
  • Command Post IR-specifikus kialakítás
  • Tapered fejcső
  • X12 148mm BOOST kerékrögzítés

 

Mérete: M

  • Nyeregbilincsig mérve 41cm
  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 60cm
  • Fejcső magassága 10cm

 

Hátsó rugóstag:

ROCK SHOX DELUXE RT – FUTURE SHOCK FSR custom Specialized

  • RX Trail Tune
  • AIR - levegő ráfújás
  • AUTOSAG - egy mozdulattal a testsúlyhoz állítható
  • 2 pozíciós kompresszió-állítás

 

Első villa:

ROCK SHOX REVELATION CHARGER 29 Boost teleszkóp

  • Full Boost 29er/27.5+ - kompatibilitás
  • 150mm rugóút
  • DebonAir™ légrugó-rendszer
  • Motion Control kompresszió-csillapítás
  • 36 mm átmérőjű, Fast Back bevonattal rendelkező becsúszók
  • Bottomless Token kompatibilis – tuningolható progresszivitás
  • 15x110mm BOOST™ kerékrögzítés
  • Torque Caps sarukialakítás (Qr15 Boost Maxle Stealth átütőtengelyhez)
  • Custom Specialized 51 mm offset villageometria

 

Váltás / meghajtás:

SRAM GX 11s rendszer

  • GX 11s hátsó váltó
  • GX 11s nagy áttét sor
  • S700 11s one-click shift-lever váltókar (kifejezetten erős eMTB rendszerhez fejlesztve)
  • PRAXIS WORKS 2D cold-forged hajtókar (integrálva a BROSE motorohoz), 32T lánctányér

 

Fékezés:

SRAM GUIDE RE nagy-teljesítményű hidraulikus tárcsafékrendszer 200/200mm tárcsákkal

 

Kormányzás:

SPECIALIZED Trail Rizer 6061 Alloy enyhe emelkedésű 29er specifikus széles kormány

SPECIALIZED Trail 3D-kovácsolt kormányszár

 

Nyeregcső:

SPECIALIZED Body Henge nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs PROLOGÓ X NAGO EVO nyereggel +15eFT

SPECIALIZED XC AL 34,9 fix nyeregcső, vagy

- a fotókon látható X-FUSION MANIC 150mm kormányról állítható magasságú dropper post nyeregcsővel +50eFT

 

Kerekek:

SPECIALIZED ROVAL TRAVERSE 29 BOOST TLR Ready kerékszett

 

Néhány alkalommal próbált bemutatótermi tesztkerékpár!

 

 

+INFO

 

Más márkák egy sémára dolgozó fejlesztőcsapataival szemben a Specialized mérnökgárdája teljesen újra gondolta az eMTB kategóriát. A leghíresebb amerikai montis magazin a Turbo Levo FSR képével nyitotta meg az elektromos bringarovatát: "Itt most forradalomnak vagyunk tanúi!" "Ennyire jól kinéző, technikailag tökéletes pedelec montit még nem láttunk!"

 

Maga a váz a legfejlettebb alu M5 alapanyagból hydroforming eljárással készül, ami a Specialized saját fejlesztésű típusa. Felépítése megegyezik a csúcs Specialized bringákkal. Az akkumulátort is a váz erre kialakított részébe integrálták. Mivel össztelós gépről van szó, ezért a hátsórész a világhírű FSR rendszerű M5 lengőkarral van ellátva, és 150 mm-t mozog. 12X148 mm-es Boost tengelyt fogad, amitől csak növekszik a merevsége. Szerencsére az FSR rendszer fékezés közben is aktív, illetve nyeregből kiállva is hatékony marad.

 

Az elektromos rendszert a Brose szállítja, amely minőségben a Bosch színvonalon van, de számos technikai újdonságot is kínál. Az idei modell még emel a lécen: hajtás immár minden kétséget kizárva a legerősebb a piacon, ellenben kompaktos és könnyű. Az ugyancsak idén bemutatott 40 cellás 504 Wh-s akkumulátor látja el árammal, immár megnövelt hatótávolsággal az egész napos kalandozásokhoz. Az akkumulátor mellesleg az elektromos autók világából érkezik, egyenesen a Tesla Model S-ből - csak itt nincs belőle annyi cella. A pedelec szabvány szerint névlegesen 250W teljesítményű a rendszer, de rövidebb időtartamra akár 530 W teljesítményre is képes. Ehhez társul a max. 90 Nm-es nyomaték, ami már egy nagyobb versenymotorral vetekszik. Ezt meg lehet érezni induláskor: a Turbo Levo nemcsak nevében "turbós"!

 

A rendszer vezérlése 2019-től a felső-cső tetején található nyomógombbal történik (valamint a kormányon a markolat mellett lévő remote vezérlőgombokkal), Bluetooth, és ANT+ jeladó van a rendszerben, amit párosítani tudunk az okostelefonnal is. A Misson Control app segítségével egy teljes vezérlőpult áll rendelkezésre. Nem csak a bringázás adatait lehet rögzíteni és kezelni, hanem minden rendszeradathoz is hozzáférünk, módosítani lehet a három rásegítési fokozatot is.

Hozzáadva 7 napja
Frissítve 5 napja
Látogatók: 181
CSAK MA 1,15M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST CSAK MA 1,15M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST CSAK MA 1,15M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST CSAK MA 1,15M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST CSAK MA 1,15M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST