CSAK MA 1,1M! SPECIALIZED TURBO KENEVO FULLY 180

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

+36209696009

apro@kerekparkell.hu

 

2MFT-os SPECIALIZED TURBO KENEVO 180mm-ert mozgó fully eMTB kerékpár sürgősen eladó!

 

E-bike rendszer:

Motor

  • BROSE/Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor
  • Trail Tune
  • 15%-kal erősebb, mint a széria Brose motor!
  • +Mobile software

 

Vezérlés, akkumulátor

  • Integrált Trail LED display a vázban
  • Mission Control iOS/Android App letölthető a mobilunkra
  • Rosenberger plug prémium kábelezés
  • Tesla Model S-ből érkező, vázba rejtett M1-504Wh akkucsomag
  • "Turbo" nagy-teljesítményű gyors-töltő

 

Váz:

SPECIALIZED TURBO KENEVO FSR 6Fattie 27,5"/650b M5 Premium Alloy

  • Specialized M5 Premium Aluminum speciális alapanyag
  • 6Fattie Trail Geometry - Extrém terepkörülményekhez optimalizált, Train/Enduro felhasználásra is!
  • 180mm hátsó rugóút, FSR felfüggesztésrendszer
  • Vázba rejtett / integrált akku
  • Teljes belső kábelezés
  • Command Post IR dropper nyeregszárhoz belső bowdenezés
  • X12 148mm BOOST kerékrögzítés
  • Tapered fejcső
  • Prémium tömített csapágyazás - megbízhatóság extrém terepviszonyokhoz, kalandozásokhoz

 

Mérete: M 44cm a nyeregbilincsig

 

Hátsó rugóstag:

ÖHLINS TTX22M Coil - custom Specialized

  • Vázméretfüggő rugóerő
  • Önmagában 250eFt-os érték - a rugóstagok "királya"
  • World Cup DH futamokra tervezve
  • Twin Tube - kétkamrás rendszer
  • Levegő-olaj és acélrugó együttes működése
  • Low Speed/High Speed Compression csillapítás több lépésben két platformon
  • "Agyonállítható" - bármilyen körülményre, pályára, személyre, ízlésre beállítható
  • Teljes csapágyazás

 

Első villa:

ROCK SHOX LYRIK RCT3 27.5 Boost teleszkóp

  • BOOST 110/15mm rögzítés
  • Túlméretes átütőtengely
  • 180mm rugóút
  • Masszív 35mm-es becsúszószárak
  • Kifejezetten 27,5 Plus (650B+) kerékmérethez fejlesztve
  • Tapered villanyak
  • SOLO AIR rendszer - levegő ráfújás
  • REBOUND - olajos visszaút csillapítás
  • LOCKOUT - merevítés

 

Váltás:

SRAM GX 1x11s nagyáttét rendszer

  • GX Type 2.1, 11s long cage hátsó váltó
  • GX 11s Trigger váltókar
  • GX Wide range, 11s 11-46t nagyáttét tuning sor

   

Fékezés:

SRAM CODE R nagy fékerejű top tárcsafékek

 

Kormányzás:

SPECIALIZED Stout 6061 Alloy 29er specifikus széles kormány

SPECIALIZED Trail kormányszár

 

Nyeregcső:

SPECIALIZED Expert alu nyeregcső, vagy

- a fotón látható SPECIALIZED Wu Dropper Post kormányról állítható magasságú nyeregcsővel +50eFT

SPECIALIZED Henge Body Geometry nyereg - Üreges Cro-Mo acél pálcák

 

Kerékszett:

SPECIALIZED ROVAL 650b 27,5 Plus (27,5x2.8-3.0 = 29er átmérő) Boost QR15-110 / X12-148 átütős Tubuless kerekek

 

Keveset futott (1.970km) szép és tökéletes műszaki állapotban lévő kerékpár!

 

+INFO

A SPECIALIZED TURBO KENEVO 6Fattie olyat tud, amit kevés eMTB a piacon. Nemcsak össztelós, hanem 180mm rugóúttal, Öhlins FSR felfüggesztésrendszerével az exrém Trail/Enduro/DH montisokat célozza meg. A legvadabb pályákon, a legextrémebb körülmények közt is helyet áll, a technológiát tekintve pedig a ma kapható legfejlettebb elektromos montik egyike. Elképesztő hogy mire képes, illetve hová lehet eljutni vele. Azoknak, akik nem ismernek határokat!

Legyen a terep bármilyen meredek, sziklás, gyökeres, a SPECIALIZED TURBO KENEVO mindenhol helyt áll. A 2.8”-os 650B-s gumik fantasztikusan tapadnak, ami nem meglepő, hiszen egy 2.3”-os gumihoz képest közel 70%-kal nagyobb a kontaktfelület! Továbbá ott az elképesztő 180/180mm rugóút a piac legjobb rugóstagjával "megspékelve, amely önmagában 250e Ft-os értéket képvisel. Habár "dögös" eMTB, alig lehet észrevenni, hogy akkumulátor van a vázban. A 65 fokos fejcsőszögnek és a Wu dropper nyeregcsőnek köszönhetően szuperkönnyű az irányítás. Maga a váz M5-ös Premium alumíniumból készül, amely a Specialized saját fejlesztésű alapanyaga. A motort körülvevő térhálós szelvényt kovácsolt aluból gyártották le, és az akkumulátort is integrálták az alsócsőbe.

Az elektromos rendszert a Brose szállítja, amely minőségben a Bosch színvonalon van, emellett számos technikai újdonságot is felvonultat. A TURBO KENEVO-ban lévő változat 15%-kal erősebb, mint a széria, amely alapból az egyik legizmosabb a piacon. Az akkumulátor az elektromos autók világából érkezik, egyenesen a Tesla Model S-ből. A pedelec szabvány szerint névlegesen 250W teljesítményű a rendszer, de rövidebb időtartamra akár 530 W teljesítményre is képes. Ehhez társul a max. 90 Nm-es nyomaték, ami már egy nagyobb versenymotorral vetekszik. Ezt meg lehet érezni induláskor: a Turbo Kenevo nemcsak nevében "turbós"!

A rendszer vezérlése az akkumulátor oldalán található nyomógombbal történik, Bluetooth, és ANT+ jeladó van a rendszerben, amit párosítani tudunk az okostelefonnal is. A Misson Control app segítségével egy teljes vezérlőpult áll rendelkezésre. Nem csak a bringázás adatait lehet rögzíteni és kezelni, hanem minden rendszeradathoz is hozzáférünk, módosítani lehet a három rásegítési fokozatot is. Az appon belül ott az akkumulátor állapota, a töltési ciklusok száma, a hatótávolság és az összes ezzel kapcsolatos statisztika.

Hozzáadva 32 napja
Frissítve 4 napja
Látogatók: 475
CSAK MA 1,1M! SPECIALIZED TURBO KENEVO FULLY 180 CSAK MA 1,1M! SPECIALIZED TURBO KENEVO FULLY 180 CSAK MA 1,1M! SPECIALIZED TURBO KENEVO FULLY 180 CSAK MA 1,1M! SPECIALIZED TURBO KENEVO FULLY 180 CSAK MA 1,1M! SPECIALIZED TURBO KENEVO FULLY 180