CSAK MA 1,24M! 3db CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 Di2

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

1. / GAN RS ULTEGRA 2x11 CC515

2. / DOGMA F8 DURA 2x11 CC550

3. / DOGMA F8 CAMPA EPS 2x11 CC530

 

4. / 4MFT-os csúcs PINARELLO DOGMA F8 DURA ACE Di2 BOB országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs PINARELLO DOGMA F8 by Jaguar

  • Fényezés: BOB (Black Or Matt Black)
  • PINARELLO  / TEAM SKY / JAGUAR közös fejlesztésének eredménye lett az F8 ...
  • Világ legdrágább és legmerevebb Torayca T1100HM1K Dream Carbon by JAGUAR szövete
  • ONDA F8 rezgéseket elnyelő híresen "íves" villák
  • THINK2 Di2 / EPS elektromos váltószett kompatibilis
  • Aerodinamikus vázforma
  • Aszimmetrikus támvilla kialakítás
  • Aero Tapered fejcső
  • Vázba rejtett teljes kábelezés

 

Mérete:

Gyártó táblázata és a kerékpár alvázszáma szerint is: 56 CC560

Felső-cső hossza 56,5cm

Fejcső magassága 16,5cm

 

Váltás:

Full SHIMANO DURA ACE Di2 elektromos 2x11 csúcs rendszer:

  • DURA ACE Di2 2x11 fékváltó-karok
  • DURA ACE Di2 2x11 első átdobó
  • DURA ACE Di2 11s hátsó váltó
  • DURA ACE Di2 vezérlő a kormány aljára rögzítve (töltési pont is)
  • Shimano Di2 2gen nyeregcsőbe rejtett akkumulátor
  • Shimano Di2 2gen USB töltő

 

Hajtás:

SHIMANO DURA ACE 2x11 172,5 50-34T Compact hajtómű

 

Fékezés:

SHIMANO DURA ACE féktestek

 

Kormányzás:

PINARELLO MOST XC Carbon by JAGUAR kormány, vagy

- a 300eFT-os csúcs MOST TALON AERO F8 full integrált carbon kormánnyal +100eFT

 

Nyeregrész:

PINARELLO DOGMA F8 Aero Carbon nyeregcső

FiZiK Arione Mg nyereg, vagy

- a csúcs PROLOGÓ ZERO°-3 Pas Carbon nyereggel +40eFT

 

Kerekek:

FULCRUM RACING QUATTRO kerekek, vagy

1. a 300eFT-os FULCRUM RACING ZERO carbon agyas, fekete felnis csúcs alu szettel +110eFT

2. a fotókon is látható 850eFT-os ZIPP 404 full carbon "etalon" szettel +320eFT

 

Néhány alkalommal próbált bemutatótermi / tesztkerékpár!

 

Fotók szerint mért súlya 6,8kg!

 

Garantáltan eredeti, tiszta előéletű, igény esetén alvázszáma alapján PINARELLO-nál leinformálható!

 

+INFO

A Pinarello a Tour de France-ok királya, a verseny történetében a legtöbb győzelmet a treviso-i márka kerékpárjain nyerték! Ma a csúcstechnikát a karbonszerkezetek jelentik, ezen belül a Jaguár autómárkával kooperációban folynak a gyártástechnológiai és aerodinamikai fejlesztések. A legújabb hi-tech modellsorozaton már nem (csak) a jól megszokott patinás név szerepel, hanem a 2010-es évek legsikeresebb kerékpármárkája, a "Dogma".

 

A körversenygyőzelmeket immár zsinórban szállítja a Dogma. Minden a mindenki által jól ismert 60.1 modellel kezdődött, majd a 65.1-tel folytatódott, amelynek nyergében először Bradley Wiggins, utána Chris Froome zsebelt be 1-1 Tour-t. És ezután jött egy világbajnoki cím és egy olimpiai arany! Egy ilyen legendás modellt nem volt könnyű überelni. A Pinarello, a Team Sky csapata és a Jaguár a legjobb szakemberekkel és a legfejlettebb eszközök bevetésével (kereskedelemben nem kapható számítógépes szoftver és saját szélcsatorna) a klasszikus modell teljes újra tervezésébe fogott: az eredmény az itt látható Dogma F8!

 

A F8 névben az "F" a cégalapító Fausto "Nani" Pinarello-nak állít emléket, a Dogma ízig-vérig Pro Tour kerékpár. Először is 120 grammal könnyebb, mint elődje, így lényegében bármely top alkatrészcsoporttal szerelve a 6,8 kg-os UCI minimális súlyhatáron belül marad. Valójában a fejlesztés nem a grammok lefaragásáról szólt, ez legfeljebb váratlan bónusz.  Az F8-ast ugyanabban a szélcsatornában fejlesztették, tesztelték, mint a Jaguár versenyautókat (beleértve F1!), erre új technológiát dolgoztak ki "Exa PowerFLOW Aerodynamic Simulation" néven. Az eredmény elképesztő 47% aerodinamikai előny - 6,4% a bicajossal együtt - az 65.1 modellhez képest.

 

A stabilitás fokozása érdekében a karbon szövetanyag is fejlettebb, a Torayca T1100 1k Dream Carbon minden idők legnagyobb szakítószilárdságát biztosító karbonszál-típusa. A japán specialista kifejezetten a Pinarello/Jaguár kooperáció számára fejlesztette, más márkák néhány évig nem alkalmazhatják! Ennek köszönhetően a Dogma F8 precíz irányítása és erőátvitele elképesztő, egyértelműen hozzájárulva a profi versenyzésben elért eredményekhez.

 

A Pinarello az egyik legpatinásabb és legnagyobb kultusszal övezett olasz kerékpármárka. A Giovanni Pinarello által 1952-ben alapított trevisói cég a fejlesztések terén mindig is az élvonalban állt, és nem változott ez napjainkban sem. Miguel Indurain ugyanúgy Pinarellót hajtott mind az öt Tour-győzelme során, mint Pedro Delgado, Jan Ullrich, Óscar Pereiro vagy Bjarne Riis, továbbá Alexi Grewal is ezzel a márkával lett olimpiai bajnok. Több éve a Tour de France győztes Sky országúti csapat szponzora (Bradley Wiggins és Chris Froome), de a korábbi években Movistar kerekesei is a Dolomitok lábánál fekvő cég csodamasináit hajtották győzelemről győzelemre.

Hozzáadva 14 napja
Frissítve tegnap, 12:00
Látogatók: 250
CSAK MA 1,24M! 3db CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 Di2 CSAK MA 1,24M! 3db CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 Di2 CSAK MA 1,24M! 3db CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 Di2 CSAK MA 1,24M! 3db CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 Di2 CSAK MA 1,24M! 3db CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 Di2