CSAK MA 440e! CSÚCS LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK LIMITED Di2

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

3MFT-os csúcs LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK 2017 országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK vázszett

  • Csúcs "PRO TEAM" modellváltozat fokozott stabilitással
  • Continous Fibre Design (CFD) - folyamatos karbonszálak futnak végig a vázon a fejcsőtől a hátsó saruig
  • Nagy szakítószilárdságú (Ultra High Modulus) 1.5K csúcs carbon szövet
  • Teljes iPACK technológia – semmi sem hiányzik a legfejlettebb LOOK technikai megoldások sorából
  • BB65 integrált Carbon középcsapágy-rendszer
  • ZED 2 integrált hajtómű TriLob fejlesztés, állítható hajtókarhosszal (170mm, 172.5mm, 175mm)
  • AEROSTEM integrált kormányszár - tág határok közt állítható (36°/45°), pillekönnyű és merev
  • HEADFIT 3 INTEGRATED 1″1/8 - 1″1/2 Tapered kormánycsapágy
  • E-POST Di2 kompatibilis nyeregcső, rezgéselnyelő betéttel (Állítható rezgéscsillapítás; 15mm - 45mm hátranyúlás)
  • Rejtett teljes kábelezés – mechanikus és Di2 & EPS kompatibilitás
  • HSC7 UD HM full-karbon villa, talán a legfejlettebb ma a piacon (mindössze 295g!)

 

Méret: M

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 54cm
  • Fejcső magassága 16,5cm
  • Nyereg teteje a fotók szerint 73cm-en van, de közbetéttel állítható feljebb, kivételével lejjebb

 

Váltás:

Csúcs SHIMANO DURA ACE 2x10 rendszer, vagy

1. full SHIMANO ULTEGRA 2x11 váltórendszerrel (átépítéssel együtt) +60eFT

2.  a fotón látható SHIMANO ULTEGRA Di2 2x11 elektromos váltórendszerrel +120eFT

 

Fékezés:

Csúcs SHIMANO DURA ACE féktestek

 

Hajtás:

Csúcs LOOK ZED 2 CARBON integrált hajtómű

  • DIRECT DRIVE CONCEPT (65 mm-es csapágyház)
  • A hajtómű az összes lánckeréktípussal kompatibilis!
  • Trilob technológia - állítható hajtókarhossz (170mm, 172.5mm vagy 175mm)!
  • BB65 integrált Carbon középcsapágy-rendszer

 

Kormány:

LOOK CARBON OS kormány

LOOK C-STEM CARBON állítható kormányszár

 

Nyereg rész:

LOOK E-POST Carbon közölőkkel állítható csúcs nyeregszár (rejtett Di2 akkumulátor kompatibilis)

SELLE ITALIA SL nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs SELLE ITALIA SLR nyereggel +20eFT

 

Kerekek:

URSUS RACE kerekek, vagy

1. MAVIC KSYRIUM top alu kerekekkel +60eFT

2. a fotón látható 440eFT-os csúcs MAVIC COSMIC CARBON EXALITH 45mm magas peremes carbon kerékszettel +250eFT

 

Keveset futott, gyönyörű újszerű állapotban van a kerékpár!

 

 

+INFO

 

A nemrég bemutatott LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK elképesztő technikai megoldásokat kínál, amit a francia márkától már megszokhattunk. A profi kerékpárosok igényei szerint készül, viszont a fokozott stabilitás ellenére a váz tömege 900g alatt marad, továbbá a kényelem sem szenved csorbát. Az itt látható 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK a teljes iPACK felszereltséget megkapta, csúcs hi-tech, a technológiák közül az egyik elképesztőbb, mint a másik. Akkor őket vegyük sorra…

 

Elsőre feltűnik érdekes formájú a kormányszár, amely nemcsak szokatlan formájú, de nagyjából minden paramétere állítható. Ráadásul bármilyen furán hangzik, a kormánycsapágy és a kormányszár közös csavarral szorítható meg! Az innováció csak úgy patakzott a LOOK mérnökök fejéből: például a kormány-befogónál kis betétet találunk, ennek variálásával állítható a stucni hossza. A stucni szögét is állíthatjuk, de nem a szokásos nehéz megoldásokra kell gondolni, mert ugyanazzal a csavarral rögzítjük a megfelelő pozíciót (-9° és +13° fok között), amivel a kormánycsapágyat húzzuk össze. Mindez azt a HSC karbonvillát rögzíti, ami mindössze 320 gramm, ráadásul a „tapered” villanyakon a váll felőli részen nincs külön kónusz a csapágyaknak, hanem közvetlenül a nyakhoz illeszkednek! Ilyet sem látott még a kerékpáripar!

 

És van még egy néhány csemege: szintén messziről feltűnik az egy darabból álló, túlméretes, 65 mm-es csapágyházban forgó ZED 2 hajtómű. Bitang merev, továbbá a hajtókar-csillagon több furatkör is található, Ráadásul a hajtókarok végén kialakított különleges perselyezésnek köszönhetően variálható a hajtókarhossz is, 170-172,5-175 mm-es hosszban, tehát a stucnihoz hasonlóan ismét egy univerzális megoldás! Egyébként a hajtómű a gyártó bevallása szerint 5 éves fejlesztőmunka eredménye, világrekorder a merevség/súly mutatók szerint, mindössze 320 g-ot nyom a mérlegen.

 

A 695 váz alapanyaga sem mondható hagyományosnak, szerkezetei elemei úgy lettek kialakítva, hogy a karbonszövetek megmunkálásánál figyelembe vették a szénszálak szálirányát, adott helyen az adott terheléshez igazítva. Ide is került egy-két egyedi megoldás, mint az integrált közbetétekkel állítható nyeregcsőben kis betét, amellyel az E-Post különböző fokú komfortosságot nyújt a bringásnak. Magnifique!

Hozzáadva 19 napja
Frissítve tegnapelőtt, 14:29
Látogatók: 565
CSAK MA 440e! CSÚCS LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK LIMITED Di2 CSAK MA 440e! CSÚCS LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK LIMITED Di2 CSAK MA 440e! CSÚCS LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK LIMITED Di2 CSAK MA 440e! CSÚCS LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK LIMITED Di2 CSAK MA 440e! CSÚCS LOOK 695 LIGHT PRO TEAM I-PACK LIMITED Di2