CSAK MA 470e! CSÚCS 52 LOOK 695 SR I-PACK DURA ACE

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

3MFT-os full csúcs LOOK 695 SR I-PACK DURA ACE országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:
LOOK 695 SR I-PACK TEAM LIMITED EDITION vázszett

  • HM UD CARBON TECHNOLOGY
  • Continuous Fibre Design (CFD) - folyamatos karbonszálak futnak végig a vázon a fejcsőtől a hátsó saruig
  • HM 110 G/M2 ULTRA LIGHT HIGH MODULUS csúcs carbon alapanyag
  • HM 3K és 1.5K szövet kiegészítőként
  • „SR” modellváltozat fokozott stabilitással
  • Teljes iPACK technológia – semmi sem hiányzik a legfejlettebb LOOK technikai megoldások sorából
  • AEROSTEM integrált kormányszár - tág határok közt állítható (36°/45°), pillekönnyű és merev
  • HEADFIT 3 INTEGRATED 1″1/8 - 1″1/2 Tapered kormánycsapágy
  • E-POST nyeregszár rezgéselnyelő betéttel (Állítható rezgéscsillapítás; 15mm - 45mm hátranyúlás)
  • Rejtett kábelezés – mechanikus és Di2 & EPS kompatibilitás

 

HSC7 UD HM full-karbon villa, talán a legfejlettebb ma a piacon (mindössze 295g!)

 

Méret: „S”

Vízszintes felső-cső hossza 52cm
Fejcső magassága 14,5cm
Nyereg teteje a fotók szerint 71cm-en van, de közbetéttel állítható feljebb, kivételével lejjebb

 

Váltás:

Csúcs SHIMANO DURA ACE 2x10 rendszer

  • DURA ACE Carbon 2x10 fékváltó karok
  • DURA ACE Carbon kanalas 10s hátsó váltó
  • DURA ACE Direct Mount 2x10 első átdobó

 

, vagy igény esetén

1. ULTEGRA 2x11 szettel +25eFT

2. DURA ACE 2x11 szettel +120eFT

 

Fékezés:

Csúcs SHIMANO DURA ACE féktestek

 

Hajtás:

Csúcs ZED 2 CARBON integrált hajtómű

  • DIRECT DRIVE CONCEPT (65 mm-es csapágyház)
  • A hajtómű az összes lánckeréktípussal kompatibilis!
  • Trilob technológia - állítható hajtókarhossz (170mm, 172.5mm or 175mm)!
  • BB65 integrált Carbon középcsapágy-rendszer


 

Kormány:

LOOK Carbon OS kormány, vagy

- a fotókon látható csúcs LOOK Aero Carbon lapított kormánnyal +35eFT

LOOK C-STEM (lásd fent)

 

Nyereg rész:

LOOK E-POST Carbon közölőkkel állítható csúcs nyeregszár

FiZiK Aerione Mg nyereg

 

Kerekek:

MICHE RACE kerekek, vagy

1. MAVIC KSYRIUM SL Carbon agyas csúcs alu kerekekkel +60eFT

2. MAVIC COSMIC SL CARBONE magas peremes (fém fékező felület) peremes szettel +160eFT

3. a fotón látható 650eFT-os csúcs MAVIC COSMIC CARBONE 40 magas peremes full carbon szettel +280eFT

 

Nagyon keveset futott bemutatótermi / tesztkerékpár!

 

Gyönyörű, makulátlan újszerű állapotban van!

 

Fotók szerint mért súlya 6,65kg!

 

 

+INFO

 

A nemrég bemutatkozott Look 695 SR az elképesztő technikai megoldásiról méltán híres francia márka országúti csúcsmodellje. Ennek is legfelsőbb szintű SR változata, fokozott stabilitással a profi kerékpárosokigényei szerint. A rendkívüli merevség ellenére a váz tömege 800g(!) alatt marad, illetve a kényelem sem kompromittálódig, de erről még lesz szó. Ezen felül pedig az itt látható „aranycsíkos” 695 SR teljes iPACK felszereltségű, azaz minden 695 fejlesztést magában foglal. Az egyik elképesztőbb, mint a másik, vegyük sorra!

 

Elsőre feltűnik érdekes formájú a kormányszár, amely nemcsak szokatlan formájú, de nagyjából minden paramétere állítható. Ráadásul bármilyen furán hangzik, a kormánycsapágy és a kormányszár közös csavarral szorítható meg! Az innováció csak úgy patakzott a Look mérnökök fejéből: például a kormány-befogónál kis betétet találunk, ennek variálásával állítható a stucni hossza. A stucni szögét is állíthatjuk, de nem a szokásos nehéz megoldásokra kell gondolni, mert ugyanazzal a csavarral rögzítjük a megfelelő pozíciót (-9° és +13° fok között), amivel a kormánycsapágyat húzzuk össze. Mindez azt a HSC karbonvillát rögzíti, ami mindössze 295 gramm súlyú, ráadásul a „tapered” villanyakon a váll felőli részen nincs külön kónusz a csapágyaknak, hanem közvetlenül a nyakhoz illeszkednek! Ilyet sem látott még a kerékpáripar!

 

És van még egy néhány csemege: szintén messziről feltűnik az egy darabból álló, túlméretes, 65 mm-es csapágyházban forgó ZED 2 hajtómű. Bitang merev, továbbá a hajtókar-csillagon több furatkör is található, Ráadásul a hajtókarok végén kialakított különleges perselyezésnek köszönhetően variálható a hajtókarhossz is, 170-172,5-175 mm-es hosszban, tehát a stucnihoz hasonlóan ismét egy univerzális megoldás! Egyébként a hajtómű a gyártó bevallása szerint 5 éves fejlesztőmunka eredménye, világrekorder a merevség/súly mutatók szerint, mindössze 320 g-ot nyom a mérlegen.

 

A 695 váz alapanyaga sem mondható hagyományosnak, szerkezetei elemei úgy lettek kialakítva, hogy a karbonszövetek megmunkálásánál figyelembe vették a szénszálak szálirányát, adott helyen az adott terheléshez igazítva. Ide is került egy-két egyedi megoldás, mint az integrált közbetétekkel állítható nyeregcsőben kis betét, amellyel az E-Post különböző fokú komfortosságot nyújt a bringásnak. Magnifique!

Hozzáadva 5 napja
Frissítve tegnap, 6:52
Látogatók: 112
CSAK MA 470e! CSÚCS 52 LOOK 695 SR I-PACK DURA ACE CSAK MA 470e! CSÚCS 52 LOOK 695 SR I-PACK DURA ACE CSAK MA 470e! CSÚCS 52 LOOK 695 SR I-PACK DURA ACE CSAK MA 470e! CSÚCS 52 LOOK 695 SR I-PACK DURA ACE CSAK MA 470e! CSÚCS 52 LOOK 695 SR I-PACK DURA ACE