CSAK MA 540e! CSÚCS 56 DE ROSA CARBON DURA ACE 22s

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

1,8MFT-os DE ROSA R838 CARBON full DURA ACE 2x11 szettel szerelt országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

DE ROSA R838 High Modulus full carbon

  • Mizuno HM Carbon szövetanyag
  • Monocoque felépítés
  • Könnyű Monocoque full-karbon első villa
  • Tapered kúpos fejcső
  • Túlméretes tengelyt fogadó karbon középcsapágyház
  • Cseppalakú aerodinamikus csőformák
  • „Endurance/sportive” vázgeometria
  • Stabil, kiszámítható irányítás
  • Kiváló komfortérzet és rezgéscsillapítás
  • Elsősorban Gran Fondo versenyzésre tervezve
  • DeRosa King „vérvonal”…

 

Mérete:

Felső-cső hossza vízszintesen 56,5cm

Nyeregbilincsig mérve 53cm

Fejcső magassága 16,5cm

 

Váltás:

Full SHIMANO DURA ACE 2x11 rendszer:

  • DURA ACE Carbon 2x11 fékváltó-karok
  • DURA ACE 2x11 első átdobó
  • DURA ACE Carbon kanalas 11s hátsó váltó

 

Hajtás:

SHIMANO DURA ACE 2x11 hajtómű

 

Fékezés:

SHIMANO DURA ACE 9000 féktestek

 

Kormányzás:

DEDA RHM 01 kormány, vagy

- a 180eFT-os csúcs FSA PLASMA AERO CARBON kormánnyal +40eFT

- FSA Carbon KM óra tartókonzollal +8eFT

 

Nyereg rész:

DEDA RS SL nyeregcső, vagy

- a fotón látható csúcs FSA K-FORCE CARBON nyeregcsővel +15eFT

 

Kerekek:

FULCRUM RACING SPORT kerekek, vagy

1. FULCRUM RACING ZERO Carbon agyas kerékszettel +110eFT

2. a fotókon látható 800eFT-os csúcs ZIPP 404 full carbon szingós aero szettel +320eFT

 

Szép újszerű állapotban van a kerékpár! (Műszakilag is kopásmentes mindene!)

 

+INFO

A DeRosa R838 a patinás olasz márka megfizethetőbb árszintű karbonvázas modellje. Egyértelműen a mindennapokra készült, ámbár kvalitása a csúcskategóriás King sorozathoz köthető. A profi versenyzők a maximális stabilitást részesítik előnybe a kényelem felett, itt a DeRosa fejlesztők a képletet megfordították, emellett a stabil irányítást helyezve előtérbe. A kellemesebb útfekvés és a hatékonyabb rezgéselnyelés pont azok a tulajdonságok, amelyek az amatőr kerékpárosnak kellemessé teszik a kerékpározást. A gyártó ezt a modellt fejezetten "sportive” felhasználásra, azaz teljesítménytúrákra, hétvégi örömkerékpározásra ajánlja.

 

Az olasz vázkészítő manufaktúra az R838 esetében számos fejlett technikai megoldást alkalmazott. Minőségi japán Mizuno HM Carbon szövetanyag biztosítja a szükséges merevséget és az alacsony tömeget, a megfelelő típusok vegyítésével az a komfortérzet is elsőrangú. A vázkialakítás korszerű monocoque felépítést kapott, tapered túlméretes felcsővel és BB30 középcsapágyházzal. Az aerodinamikára is odafigyeltek az olasz mérnökök: a vázcsövek légellenállást csökkentő cseppalakú keresztmetszetet kaptak. A villát külön érdemes kiemelni, mivel csúcskategóriás gépeket megszégyenítő 350 grammos tömege kiváló stabilitással párosul. Tisztán kirajzolódnak azok az értékeket, amit Ugo DeRosa cége az évtizedek alatt létrehozott. A váz kecses vonalai szívhez szólnak. A vázgeometria természetesen klasszikus DeRosa, irányítása így pont olyan, mind a legendás King esetében.

 

Márkatörténet:

Ugo DeRosa fiatalon beleszeretett a kerékpározásba, amit versenyszerűen is űzött. Fiatalon elhatározta, hogy életét a kerékpárok világában szeretné leélni. Elment hát tanonckodni nagybátyjához, aki vázkészítő volt, majd az 50-es évek közepén saját műhelyt nyitott. 1958-ban vált ismertté mint vázkészítő, majd egyre több neves versenyző kért tőle egyedi, testre szabott vázat. Az első kliens a világbajnok és Giro-győztes Geminiani volt, majd őt követte a komplett Faema csapat. A vázkészítői ranglétra legmagasabb fokára természetesen Eddy Merckx támogatásával lépett, de a belga csillag szponzori szerződései miatt a tény csak 1973-ban vált nyilvánossá. Ezek után oly mértékben összefonódott a két név a szakmában, hogy amikor 1981-ben Merckx saját vázgyártó céget alapított, a munkások betaníttatását „Ugo bácsira” bízta.

 

A legendás DeRosa márkanév ezután sem halványult a profi mezőnyben: a következő nagy csillag, Francesco Moser ugyancsak az ő asszisztenciáját igényeli. A bivalyerős Roger DeVlaeminck is DeRosát hajt, mégis Moser lesz a világbajnok egy Primato nyergében. Mára profi versenygyőzelmek ezrei kötődnek DeRosa bácsi keze munkájához, minden bizonnyal a legtöbb, amit egyetlen vázkészítő fel tud mutatni. Csodálatos történet, amely a mai napig folytatódik. A munkát idővel három fia vette át, még dinamikusabb fejlődést hozva a milánói cég számára. A mai DeRosa vázak a kor igényeinek megfelelően karbonszál alapanyagból készülnek, de a kidolgozás színvonala, a vázgeometria tradicionális, Ugo DeRosa szellemét követve.

Címkék: használt állapot, mechanikus váltástípus, külső vázbowdenezés, Shimano váltórendszer, 2 fokozatok elöl, 11 fokozatok hátul, karbon vázanyag, 56 vázméret, patkófék fékrendszer

Hozzáadva 11 napja
Frissítve 6 napja
Látogatók: 216
CSAK MA 540e! CSÚCS 56 DE ROSA CARBON DURA ACE 22s CSAK MA 540e! CSÚCS 56 DE ROSA CARBON DURA ACE 22s CSAK MA 540e! CSÚCS 56 DE ROSA CARBON DURA ACE 22s CSAK MA 540e! CSÚCS 56 DE ROSA CARBON DURA ACE 22s CSAK MA 540e! CSÚCS 56 DE ROSA CARBON DURA ACE 22s