CSAK MA 720e! CSÚCS OLYMPIA F1 X01 EAGLE 12s RS1

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

2,1MFT-os legújabb kiadású OLYMPIA F1 T1000 X0-1 EAGLE 12s csúcskategóriás mtb kerékpár sürgősen eladó!

 

Váz:

Legújabb csúcs 29 OLYMPIA F1 T1000 CARBON

  • Japán Toray T1000 csúcs carbon szövet
  • Toray M40J kiegészítő szövet a kényelem és a tartósság érdekében
  • Monocoque UDC HiModule vázszerkezet
  • BOOST 145 PressFit integrált carbon középcsapágyház (PressFit 41X92)
  • BOOST 148/110 átütőstengely szabvány (ideális párosítás az RS1 villával)
  • Vázba rejtett teljes bovdenezés
  • Vázba rejtett carbon hajtás csapágyház
  • Tapered 1.5" carbon fejcső
  • 29er kerékmérethez fejlesztve

 

Mérete: M

Nyeregbilincsig mérve: 47cm

Vízszintesen mért felsőcső-hossz: 59cm

Fejcső-hossz: 11cm

 

Első villa:

ROCK SHOX SID 29 Solo Air teleszkóp, vagy

- a fotón látható csúcs 29 ROCK SHOX RS1 CARBON teleszkóppal +60eFT

  • 29”-es kerékpárokhoz tervezett, fordított kialakítású (USD) csúcs villa
  • XLOC hidraulikus lockout, kormányról vezérelt lezárás/merevítés
  • QR15 110 Boost átütőtengely
  • Tapered Carbon villanyakkal (monocoque carbon szerkezet)
  • Solo Air rendszer
  • Accelerator Damper csillapítás
  • 100mm rugóút

 

Váltás, hajtás:

Csúcskategóriás SRAM X01 EAGLE 1x12s rendszer

  • X01 Eagle Carbon 12s Grip Shift markolatváltókar
  • X01 Eagle Carbon 12s Type3 hátsóváltó
  • X01 Eagle 12s nagyáttét fogsor, 12s lánc
  • X01 Eagle Carbon 12s Narrow 32T hajtómű

 

Fékezés:

SHIMANO XT M8000 IceTech tárcsafékek

 

Kormányzás:

RITCHEY 29er specifikus 720mm széles kormány

RITCHEY WCS 4AXIS kormányszár

 

Nyereg rész:

RITCHEY Carbon 27,2mm nyeregcső

SELLE ITALIA SL nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs SELLE SAN MARCO CONCOR FX Carbon pálcás nyereggel +25eFT

 

Kerekek:

NO TUBES ZTR CREST MK3 29 TLR QR15 110 / X12 148 Boost kerékszett

 

Fotók szerint mért súlya 9,5kg!

 

Néhány alkalommal próbált bemutatótermi / tesztkerékpár!

 

 

+INFO

 

Az itt látható csúcs OLYMPIA F1 CARBON a 115 éves „ős” olasz kerékpármárka kurrens merevfarú MTB zászlóshajója, a legmagasabb szintű technológiákkal felvértezve, páratlan stabilitással egyértelműen a versenysportot célozza. A fejcső-szerkezetben elhelyezett keresztmerevítés ugyancsak a stabilitást fokozza, egyben egyedi, látványos dizájnelem, hisz „keresztüllátunk” a vázon! Szükség is van a merevség és strapabíróságra, mivel a mai XCO pályák már az egykor DH futamok nehézségét hozzák, továbbá a legmodernebb „fordított működésű” UD villák nagyobb terhelést rónak a vázszerkezetre.

 

A koncepció tökéletesítéséhez a lehető legerősebb karbon szövetett vetette be az olasz gyártó, kiegészítve számos fejlett technikai megoldással, amelyek a hatékony hajtást, a stabilitást és a lehető legalacsonyabb tömeget egyszerre képesek biztosítani. A koncepció további fontos része a 29er kerékméret, amely a Dolomitok köves-sziklás környezetében elengedhetetlen egy merevfarú MTB esetében. A kerékpár így könnyebben átsiklik a terepakadályok felett, és hatékonyabban hajtható. A BOOST szabványú kerékrögzítés és meghajtás viszi tökélyre a stabilitást kérését – ezen a kerékpáron majdnem minden a wattokról szól. Szerencsére csak „majdnem”, mivel azért plusz kényelmet kínál a kis átmérőjű nyeregszár, a vázba épített támvilla-csillapítás, amely Toray M40J kiegészítő szövetet alkalmaz.

 

Az F1 váz magas technikai színvonalához méltó társ a piacon kapható legfinomabb mozgású és legmerevebb teleszkópvilla, a ROCK SHOX RS1. Nem mellesleg így mind elől mind hátul BOOST szabványú átütőtengelyes kerékrögzítést kapott a kerékpár. És ha lúd, akkor legyen kövér! A felszereltség tekintetében is a maximalista szemlélet vezérelte az olasz márkát, így került egy teljes, homogén SRAM XO Eagle 1x12 váltó és meghajtásrendszer a zászlóshajóra. Eme a fantasztikus Olympia nyergében akár az olimpián is rajthoz állhatunk, nem mellesleg az XCO sztárok közül a nemzeti bajnok Daniele Braidot (GS Forestale Cicli Olympia Vittoria) és a kolumbiai bajnok Leonardo Paez (Olympia-Polimedical) pontosan ezzel a modellel versenyez.

 

Márkainfo:

Az Olympia nem ma kezdte a kerékpárgyártást, sokak számára talán meglepő, hogy egy 115 éves múltra visszatekintő tradicionális olasz márkáról van szó. A cég Milánóban kezdte működését a 19. század végén, a jelentős méretű üzemben kerékpár és motorkerékpár gyártással foglalkoztak. A kerékpárversenyzés történetében otthonosan mozgók biztos tudják, hogy az Olympia az olasz versenysport egyik első főszereplője volt, a két háború közti Giro d'Italia-k vezető márkája. Késhegyre menő harcokat vívott a Bianchi-val és a Legnano-val – akkor még a csapatok mind a kerékpárgyártók tulajdonában voltak. Számos más tradicionális talján kerékpármárkával együtt a Fontana család tulajdonába került, így manapság már az olasz kerékpáripar szívében, Venento tartományban van a központja.

Hozzáadva 19 napja
Frissítve 5 napja
Látogatók: 156
CSAK MA 720e! CSÚCS OLYMPIA F1 X01 EAGLE 12s RS1 CSAK MA 720e! CSÚCS OLYMPIA F1 X01 EAGLE 12s RS1 CSAK MA 720e! CSÚCS OLYMPIA F1 X01 EAGLE 12s RS1 CSAK MA 720e! CSÚCS OLYMPIA F1 X01 EAGLE 12s RS1 CSAK MA 720e! CSÚCS OLYMPIA F1 X01 EAGLE 12s RS1