CSAK MA 780e! 29 CANNONDALE SCALPEL Si EAGLE 12s

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

+36209696009

apro@kerekparkell.hu

 

2MFT-os új szériás 29er CANNONDALE SCALPEL Si CARBON Eagle 12s fully mtb kerékpár sürgősen eladó!

 

Váz

NEW SCALEPEL Si CARBON 2018

  • 29er carbon fully megújult „Si” versenygeometriával
  • 100mm rugóút
  • Ballistec Carbon szövet
  • Full 1.5 Si fejcső
  • X12 142 hátsó átütőtengely
  • Vázba rejtett PF30 carbon csapágyház
  • Vázba rejtett teljes váltó és fék kábelezés
  • Di2 kompatibilis
  • Zero Pivot Seatstays (a hátsó váltónál nincs forgáspont)
  • Aszimmetrikus hátsó háromszög

 

Mérete: M (de van L méretű SCALPEL Si vázunk is raktáron, igény esetén +20eFT az átépítése)

Nyeregbilincsig 44cm

Felső-cső vízszintesen 59cm

 

Hátsó rugóstag:

ROCK SHOX MONARCH RT3 rugóstag

  • Air / Rebound / Lockout merevítés funkciókkal
  • 3 pozícióban állítható Lockout (mászás, tapadás, ereszkedés)

 

Első villa:

29er CANNONDALE LEFTY 2.0 XLR 100 OPI teleszkóp

  • 2Spring dupla légrugó
  • 100mm rugú
  • OPI - a teljes alkatrész-integráció jegyében tervezve
  • XLR Isolated Damper Technology csillapítás
  • XC+ tune üzemmód
  • XLoc kormányról vezérelt hidraulikus Lockout működés
  • 55mm offset
  • 29er kerékmérethez fejlesztve

 

Hajtás:

CANNONDALE Si BB30 CNC 12s hajtómű, vagy

- a fotókon látható csúcs CANNONDALE HOLLOWGRAM Si BB30 SPIDERING 32T OPI 12 speed hajtóművel +40eFT

 

Váltás:

Legújabb kiadású SRAM GX Eagle 12 fokozatú nagyáttét rendszer

  • GX Eagle 12s váltókar
  • GX Egale 12s láncfeszesség záró karos hátsó váltó
  • GX Eagle 12s 500% 10-50T nagyáttét fogaskoszorú
  • GX Egale 12 lánc

 

Fékezés:

SHIMANO XT 8000 IceTech tárcsafékek

 

Kormányzás:

CANNONDALE C1 Carbon OS kormány

CANNONDALE C1 1.5 Si kormányszár

 

Nyereg rész:

CANNONDALE C1 nyeregcső, vagy

1. a fotók szerinti csúcs FiZiK Cyrano Carbon nyeregcsővel +15eFT

2. a 130eFT-os EASTON HAVEN Dropper Post kormányról állítható magasságú nyeregcsővel +60eFT

 

PROLOGÓ ZeroII STN nyereg, vagy

- a fotón látható full csúcs SELLE ITALIA SLR CARBONIO nyereggel +20eFT

 

Kerekek:

ZTR RAPID 29er Lefty / X12 átütős kerekek, vagy

1. ZTR ARCH MK3 29 Tubuless Lefty / X12 átütős "Top" kerekekkel +40eFT

2. a fotón látható 600eFT-os mega csúcs ENVE full Carbon kerékszettel +180eFT

 

Néhány alkalommal próbált bemutatótermi tesztkerékpár!

 

+INFO

A Cannondale tavaly megújította a legendás, a legmagasabb szintű versenysportban már bőven bizonyított Scalpel-Si fully modellt, laposabb fejcsőszöget és új váz és villageometriát kapott. Miért volt szükség a Scalpel össztelós karbonváz alapoktól való újra tervezésére? A mai cross country (XCO) világkupák épített sziklakertjei, ugratói és letörései lényegesen nagyobb kihívások elé állítják a versenyzőket, és ezáltal a bringákat is. A Cannondale lépett először, és végzett komoly változtatásokat a mai pályáknak megfelelően. Így lett a klasszikus Scalpel-ből Scalpel Si.

Az új Scalpel Si ugyanúgy 100 mm-t mozog mint az elődje, csak éppen laposabb lett a fejcsőszög 2 fokkal, ami így 69.5 fokos, és a villa offsetje is 55 mm-re nőtt. A fejcsőhossz 10 mm-rel lett hosszabb, a láncvillák pedig rövidültek 435 mm-re. Így a meredek lefelékben stabilabb a Scalpel Si, és biztonságosabban irányítható, következésképpen nagyobb sebességre vagyunk vele képesek. Maga az alapanyag nem változott: BallisTec karbonból készül, de nem kevesebb mint 100 grammot faragtak le a számítógépes modellezésnek, és az eddigi elődök tapasztalatai alapján. Természetesen a lengőkarok is szénszálas anyagból készültek és masszív forgáspontokkal rendelkeznek. A láncvilla forgáspontja a hajtómű elé és felé került, hogy minél jobban csökkentse kikapcsolt lockoutnál is a pedálozásból adódó pogózást. A hátsó váltónál nincs is forgáspont (Zero Pivot Seatstays), ami nem csak súly megtakarítás, hanem az oldalirányú merevséget is növeli. A hátsó háromszög aszimmetrikus kialakítású, a középrész pedig PressFit30-as. Kábelezés teljesen integrált, és alkalmazkodik a szimpla/dupla/Di2 váltórendszerekhez is.

Az XX1 Eagle-nek megfelelő óriásrétisas mellé kisebb fiókák is érkeztek, ilyen Scalpel Si felszereltségét képező GX Eagle. A hátsó váltó immár max 50t lánckerékhez is alkalmas, a váltási tartomány elképesztő 10-50t fogszám. Ami ezt lehetővé teszi az a HORIZON kialakítás, amely állandó értéken tartja a vezetett lánchosszt végig a 12 fokozat mentén, gyors és pontos váltást eredményezve ezzel. Emellett a GX hátsó váltó rendelkezik még Type-3 ROLLER BEARING CLUTCH csapágy technológiával is, amely egy simább nyomaték görbével rendelkezik, így csendesebb, konzisztensebb működést és érzetet biztosít. A CAGE LOCK technológia a kerék kivételét és beszerelését minden eddiginél könnyebbé teszi. A váltásról Trigger váltókar gondoskodik, ami MatchMaker kompatibilis.

Hozzáadva 13 napja
Frissítve tegnap, 0:40
Látogatók: 223
CSAK MA 780e! 29 CANNONDALE SCALPEL Si EAGLE 12s CSAK MA 780e! 29 CANNONDALE SCALPEL Si EAGLE 12s CSAK MA 780e! 29 CANNONDALE SCALPEL Si EAGLE 12s CSAK MA 780e! 29 CANNONDALE SCALPEL Si EAGLE 12s CSAK MA 780e! 29 CANNONDALE SCALPEL Si EAGLE 12s