CSAK MA 780e! VADIÚJ 0KM CSÚCS DE ROSA KING XS Di2

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

2MFT-os vadiúj 0km-es DE ROSA KING XS Di2 országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Váz:

Csúcs DE ROSA KING XS CARBON

  • Color: " Riga Gialla " Limited Edition
  • Tapered carbon fejcső
  • Vázba rejtett teljes kábelezés
  • Di2 / EPS elektromos váltórendszer kompatibilis
  • Aero TT Direct Mount első - hátsó féktest dupla felfogatás / alsó elhelyezés (nagyobb fékerő!)
  • TI1000 , XN10 abszolút csúcs carbon váztechnológia!
  • Hand made in Italy!
  • UCI verseny certifikáció

 

Méretei:

Vízszintesen mért felső-cső hossza 55,5cm

Nyeregbilincsig mérve 53cm

Fejcső magassága 14,4cm

 

Váltás:

Full SHIMANO ULTEGRA 6870 Di2 2x11 elektromos szettel:

  • ULTEGRA 6870 Di2 2x11 fékváltó-karok
  • ULTEGRA 6870 Di2 2x11 első átdobó
  • ULTEGRA 6870 Di2 11s hátsó váltó
  • ULTEGRA 6800 Di2 nyeregcsőbe rejtett akkumulátor
  • ULTEGRA 6870 Di2 vezérlő - kormányszárra rögzítés (+akku töltés csati is)
  • SHIMANO Di2 USB gyári töltő

 

Hajtás:

SHIMANO ULTEGRA 6800 172,5 / 50-34 Compact 2x11 hajtómű

  • ULTEGRA Pressfit vázba rejtett hajtás csapágyazás

 

Fékezés:

SHIMANO ULTEGRA Aero TT Direct Mount első féktest

SHIMANO ULTEGRA Aero TT Direct Mount láncvilla aljára elhelyezett hátsó féktest

 

Kormányzás:

FSA ENERGY OS ergonómikus hajlítású alu kormányzással, vagy

- a fotón látható full csúcs FSA K-FORCE CARBON ergonomikus hajlítású kormánnyal és a csúcs FSA K-FORCE OS99 CARBON kormányszárral szettben +45eFT

 

Nyereg rész:

Csúcs DE ROSA Carbon nyeregcső

SELLE ITALIA SL De Rosa Edition nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs SELLE ITALIA SLR Carbonio De Rosa Edition nyereggel +25eFT

 

Kerekek:

MAVIC AKSIUM ELITE lapított küllős szett, vagy

1. MAVIC COSMIC ELITE szettel +50eFT

2. MAVIC COSMIC CARBON PRO EXALITH 2 szettel +200eFT

3. a fotón látható 550eFT-os MAVIC COSMIC CARBONE SLE magas peremes full carbon kerékszettel +240eFT

 

Fotók szerint mért súlya 6,7kg!

 

Bemutatótermi kiállított új 0km-ert futott gyönyörű országúti kerékpár!

 

 

+INFO
 

A DeRosa márkáról elmondható, hogy világszerte mindenhol megbecsülés, tisztelet övezi, egy igazi olasz „kultmárka”. Az itt látható King XS az aktuális csúcsmodell, a legfejlettebb technikai megoldásokkal, a DeRosa által szponzorált profi versenyzők igényeinek maximális kielégítésére. A King legújabb iterációja pontosan beleillik a jó értelembe vett DeRosa kultuszba, képviseli azokat az értékeket, amit Ugo cége az évtizedek alatt létrehozott. A váz kecses vonalai ellenállhatatlanok, mögöttük Toray T1000, illetve a legfejlettebb XN10 HM karbonszövet figyel, amely biztosítja a szükséges merevséget és a rendkívül alacsony tömeget (850g!). A vázgeometria klasszikus DeRosa, és nem kevesebb, mint 8(!) méretben kapható az iparban szokványos 4-5-tel szemben. A féktestek aero típusok, hátul a láncvilla alá rejtve részben a légellenállás-csökkentés céljából, másrészt hogy a fék ne bontsa meg az ellenálhatatlan kecses vonalakat a támvillán. A legmodernebb Shimano Ultegra Di2 Carbon 2x11 alkatrészekkel szerelve a King XS egy igazi álomkerékpár!
 

Íme egy rövid márkatörténet, mivel sok más gyártóval szemben a DeRosa múltjáról akár történelemkönyvet is írhatnánk! Ugo De Rosa fiatalon beleszeretett a kerékpározásba, amit versenyszerűen is űzött. Soha nem lett profi versenyző, de már kora 20-as éveiben elhatározta, hogy életét a kerékpárok világában szeretné leélni. Elment hát tanonckodni nagybátyjához, aki vázkészítő volt, majd az 50-es évek közepén saját műhelyet nyitott. 1958-ban vált ismertté mint vázkészítő, majd egyre több neves versenyző kért tőle egyedi, testre szabott vázat. Az első kliens a világbajnok és Giro-győztes Geminiani volt, majd őt követte a komplett Faema csapat Solerral, Suarez-zel, illetve a belga Rik van Loy-jal. Tíz évvel később már a legendás Gianni Mottának készít vázat, majd az olasz csillag sikereit követően a Sanson csapatnak lesz a „beszállítója”.

 

A vázkészítői ranglétra legmagasabb fokára természetesen Eddy Merckx támogatásával lépett, de a belga csillag szponzori szerződései miatt a tény csak 1973-ban vált nyilvánossá. Ezek után oly mértékben összefonódott a két név a szakmában, hogy amikor 1981-ben Merckx saját vázgyártó céget alapított, a munkások betaníttatását „Ugo bácsira” bízta. A legendás DeRosa márkanév ezután sem halványult a profi mezőnyben: a következő nagy csillag, Francesco Moser ugyancsak az ő asszisztenciáját igényeli, majd a DeRosa szponzorálja a Filotex csapatot, 1976-tól pedig a versenyzőket átvevő Sansont. A bivalyerős, tavaszi klasszikus specialista, belga Roger DeVlaeminck is DeRosát hajt, majd Moser végre világbajnok lesz egy jól megszokott Primato nyergében.

 

Mára profi versenygyőzelmek ezrei kötődnek DeRosa bácsi keze munkájához, minden bizonnyal a legtöbb, amit egyetlen vázkészítő fel tud mutatni. Csodálatos történet, amely a mai napig folytatódik. A munkát idővel három fia vette át, még dinamikusabb fejlődést hozva a milánói cég számára. A mai DeRosa vázak a kor igényeinek megfelelően karbonszál alapanyagból készülnek, de a kidolgozás színvonala, a vázgeometria tradicionális, Ugo DeRosa szellemét követve.

Hozzáadva 16 napja
Frissítve tegnapelőtt, 17:28
Látogatók: 111
CSAK MA 780e! VADIÚJ 0KM CSÚCS DE ROSA KING XS Di2 CSAK MA 780e! VADIÚJ 0KM CSÚCS DE ROSA KING XS Di2 CSAK MA 780e! VADIÚJ 0KM CSÚCS DE ROSA KING XS Di2 CSAK MA 780e! VADIÚJ 0KM CSÚCS DE ROSA KING XS Di2 CSAK MA 780e! VADIÚJ 0KM CSÚCS DE ROSA KING XS Di2