CSAK MA 799e! ÚJ CSÚCS DE ROSA KING XS DURA ACE

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

2MFT-os csúcs DE ROSA KING XS DURA ACE úrszágúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Új szériás csúcs DE ROSA KING XS Matte

  • Limitált Nero Lucido matt fekete színben!
  • Abszolút kézzel készült! Hand made in Italy!
  • A legnagyobb szakítószilárdságú T1000, T800, XN10 - csúcs carbon szövet
  • UD vázhosszban futó szálak - csúcs váztechnológia!
  • Aerodinamikus csőprofilok
  • Tapered carbon fejcső
  • Vázba rejtett teljes kábelezés
  • Di2 / EPS elektromos váltórendszerrel kompatibilis
  • Aero TT Direct Mount első féktest
  • Középcsapágy alatt elhelyezett közvetlen felfogatású (direct mount) hátsó féktest
  • Nagyobb fékerő, többlet kényelem a támvilla-áthidaló elhagyásával
  • Extrakönnyű (300 g) full carbon monocoque - egyetlen szerkezeti egységet képező villa
  • UCI verseny certifikáció

 

Méretei:

Vízszintes felső-cső hossza 54,5cm

Nyeregbilincsig mérve 51cm

Fejcső magassága 13,4cm

 

Váltás:

Full SHIMANO DURA ACE 9000 2x11 csúcs szettel

  • DURA ACE 9000 Carbon kanalas 11s hátsó váltó
  • DURA ACE 9000 Carbon 2x11 fékváltó-karok
  • DURA ACE 9000 2x11 első átdobó

 

Hajtás:

SHIMANO DURA ACE 9000 2x11 hajtómű

 

Fékezés:

SHIMANO DURA ACE Aero Direct Mount (dupla felfogatású) nagyobb hatásfokú féktestek

hátsó féktest a hajtómű mögé van elhelyezve az aerodinamikai mutatók javítása miatt (esztétikusabb is...)

 

Kormányzás:

FSA Energy OS alu kormány és kormányszárral, vagy

- a fotón látható csúcs FSA SL-K Carbon ergonomikus kormánnyal +25eFT

 

Nyereg rész:

DE ROSA Carbon nyeregcső

SELLE ITALIA SL nyereg, vagy

- a fotón látható mega csúcs SELLE ITALIA SLR Carbonio nyereggel +30eFT

 

Kerekek:

FULCRUM Racing Sport kerekek, vagy

1. FULCRUM Racing Zero Carbon agyas csúcs alu szettel +120eFT

2. a fotón látható 600eFT-os csúcs FULCRUM Racing ZERO Carbon felnis, carbon agyas kerékszettel +320eFT

 

Néhány alkalommal próbált bemutatótermi / tesztkerékpár!

 

+INFO

A DeRosa márkáról elmondható, hogy világszerte mindenhol megbecsülés, tisztelet övezi, egy igazi olasz „kultmárka”. Az itt látható King XS az aktuális csúcsmodell, a legfejlettebb technikai megoldásokkal, a DeRosa által szponzorált profi versenyzők igényeinek maximális kielégítésére. A King legújabb iterációja pontosan beleillik a jó értelembe vett DeRosa kultuszba, képviseli azokat az értékeket, amit Ugo cége az évtizedek alatt létrehozott. A váz kecses vonalai ellenállhatatlanok, benne csúcsszintű, rendkívül magas szakítószilárdságú Toray T1000, T800, XN10 szövettel. Ez a felépítés biztosítja a szükséges merevséget és a rendkívül alacsony tömeget (850g!). A vázgeometria klasszikus DeRosa, és nem kevesebb, mint 8(!) méretben kapható az iparban szokványos 4-5-tel szemben. A féktestek aero típusok, hátul a láncvilla alá rejtve részben a légellenállás-csökkentés céljából, másrészt hogy a fék ne bontsa meg az ellenállhatatlan kecses vonalakat a támvillán. A legmodernebb Shimano Dura Ace Carbon 2x11 alkatrészekkel szerelve a King XS egy igazi álomkerékpár!

 

Íme egy rövid márkatörténet, mivel sok más gyártóval szemben a DeRosa múltjáról akár történelemkönyvet is írhatnánk! Ugo De Rosa fiatalon beleszeretett a kerékpározásba, amit versenyszerűen is űzött. Soha nem lett profi versenyző, de már kora 20-as éveiben elhatározta, hogy életét a kerékpárok világában szeretné leélni. Elment hát tanonckodni nagybátyjához, aki vázkészítő volt, majd az 50-es évek közepén saját műhelyt nyitott. 1958-ban vált ismertté, mint vázkészítő, majd egyre több neves versenyző kért tőle egyedi, testre szabott vázat. Az első kliens a világbajnok és Giro-győztes Geminiani volt, majd őt követte a komplett Faema csapat Solerral, Suarez-zel, illetve a belga Rik van Loy-jal. Tíz évvel később már a legendás Gianni Mottának készít vázat, majd az olasz csillag sikereit követően a Sanson csapatnak lesz a „beszállítója”.

 

A vázkészítői ranglétra legmagasabb fokára természetesen Eddy Merckx támogatásával lépett, de a belga csillag szponzori szerződései miatt a tény csak 1973-ban vált nyilvánossá. Ezek után oly mértékben összefonódott a két név a szakmában, hogy amikor 1981-ben Merckx saját vázgyártó céget alapított, a munkások betaníttatását „Ugo bácsira” bízta. A legendás DeRosa márkanév ezután sem halványult a profi mezőnyben: a következő nagy csillag, Francesco Moser ugyancsak az ő asszisztenciáját igényeli, majd a DeRosa szponzorálja a Filotex csapatot, 1976-tól pedig a versenyzőket átvevő Sansont. A bivalyerős, tavaszi klasszikus specialista, belga Roger DeVlaeminck is DeRosát hajt, majd Moser végre világbajnok lesz egy jól megszokott Primato nyergében.

Hozzáadva 34 napja
Frissítve 10 napja
Látogatók: 257
CSAK MA 799e! ÚJ CSÚCS DE ROSA KING XS DURA ACE CSAK MA 799e! ÚJ CSÚCS DE ROSA KING XS DURA ACE CSAK MA 799e! ÚJ CSÚCS DE ROSA KING XS DURA ACE CSAK MA 799e! ÚJ CSÚCS DE ROSA KING XS DURA ACE CSAK MA 799e! ÚJ CSÚCS DE ROSA KING XS DURA ACE