Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!
apro@kerekparkell.hu
A világ legkeresettebb eMTB típusa, a 2,5MFT-os SPECIALIZED TURBO LEVO CARBON FSR 6Fattie 650B+/29er fully eMTB modell sürgősen eladó!
Motor:
Vezérlés, akkumulátor
Váz:
Csúcs SPECIALIZED TURBO LEVO CABON FSR 6Fattie/29er
Méret: M
Hátsó rugóstag:
ROCK SHOX MONARCH RT3 - custom Specialized
Első villa:
Csúcs ÖHLINS RXF36 Boost 27,5+ / 29er teleszkóp
Váltás:
SRAM XO-1 Carbon 11s nagy áttét rendszer:
Fékezés:
SRAM CODE R csúcsteljesítményű 200/200mm tárcsafékek
Kormányzás:
SPECIALIZED Rizer 6061 Alloy enyhe emelkedésű 29er specifikus széles kormány
SPECIALIZED Trail kormányszár
Nyeregcső:
SPECIALIZED Body Henge nyereg
SPECIALIZED XC AL nyeregcső, vagy
- a fotón látható SPECIALIZED Command Post IRcc dropper post kormányról állítható magasságú nyeregcsővel +50eFT
Kerekek:
SPECIALIZED ROVAL 27,5 Plus 27,5x3.0 TLR Ready kerek, vagy
1. a vadiúj WTB SCRAPER i45 27,5 Plus 27,5x3.0 Boost QR15-110 / X12-148 átütős Tubuless top kategóriás kerékszettel +80eFT
2. a fotón látható SPECIALIZED ROVAL Carbon 27,5+ 27,5x3.0 Boost QR15-110 / X12-148 átütős Tubuless csúcs kategóriás kerekekkel +180eFT
Keveset (1.610km-ert) futott makulátlan újszerű állapotban lévő csúcs carbon fully eMTB kerékpár!
+INFO
Más márkák egy sémára dolgozó fejlesztőcsapataival szemben a Specialized mérnökgárdája teljesen újragondolta az eMTB kategóriát. A leghíresebb amerikai montis magazin a Turbo Levo FSR képével nyitotta meg az elektromos bringarovatát: "Itt most forradalomnak vagyunk tanúi!" "Ennyire jól kinéző, technikailag tökéletes pedelec montit még nem láttunk!"
Maga a váz FACT Carbon alapanyagból készül, ami a Specialized saját fejlesztésű high modulus - azaz nagy szakítószilárdságú - karbonszövete. A karbonszerkezet felépítése megegyezik a csúcs Specialized bringákkal. A motort körülvevő térhálós szelvényt is karbonszerkezetből készítik, továbbá az akkumulátort is a masszív váz erre kialakított részébe integrálták. Mivel össztelós gépről van szó, ezért a hátsórész a világhírű FSR rendszerű M5 lengőkarral van ellátva, és 135 mm-t mozog. 12X148 mm-es tengelyt fogad, amitől csak növekszik a merevsége. Szerencsére az FSR rendszer fékezés közben is aktív marad, illetve nyeregből kiállva is hatékony marad.
Az elektromos rendszert a Brose szállítja, amely minőségben a Bosch színvonalon van, de számos technikai újdonságot is kínál. A hajtás az egyik legerősebb a piacon: a 3400 grammosszett egy 40 cellás 504 Wh-s akkumulátor látja el árammal. Az akkumulátor az elektromos autók világából érkezik, egyenesen a Tesla Model S-ből - csak itt nincs belőle annyi darab. A pedelec szabvány szerint névlegesen 250W teljesítményű a rendszer, de rövidebb időtartamra akár 530 W teljesítményre is képes. Ehhez társul a max. 90 Nm-es nyomaték ami már egy nagyobb versenymotorral vetekszik. Ezt meg lehet érezni induláskor: a Turbo Levo nemcsak nevében "turbós"!
A rendszer vezérlése az akkumulátor oldalán található nyomógombbal történik (valamint a kormányon lévő remote vezérlőgombokon), Bluetooth, és ANT+ jeladó van a rendszerben, amit párosítani tudunk az okostelefonnal is. A Misson Control app segítségével egy teljes vezérlőpult áll rendelkezésre. Nem csak a bringázás adatait lehet rögzíteni és kezelni, hanem minden rendszeradathoz is hozzáférünk, módosítani lehet a három rásegítési fokozatot is.