SOS MA 1,12M KP! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO FSR CARBON 27,5+ ÖHLINS

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

A világ legkeresettebb eMTB típusa, a 2,5MFT-os SPECIALIZED TURBO LEVO CARBON FSR 6Fattie 650B+/29er fully eMTB modell sürgősen eladó!

 

Motor:

  • BROSE custom Trail Tune +Mobile software (Specialized / Brose közös fejlesztés)

 

Vezérlés, akkumulátor

  • Integrált Trail LED display a vázban
  • Mission Control iOS/Android App letölthető a mobilunkra
  • Rosenberger plug prémium kábelezés
  • Tesla Model S-ből érkező vázba rejtett 504Wh-as nagy akkucsomag
  • Turbo Levo nagy-teljesítményű 4A gyors-töltő

 

Váz:

Csúcs SPECIALIZED TURBO LEVO CABON FSR 6Fattie/29er

  • FACT 9r fejlett carbon szövet
  • Trail Fully 150mm Geometry
  • Vázba rejtett / integrált akku
  • Tapered carbon fejcső
  • Vázban rejtett teljes kábelezés
  • Vázba rejtett ebike akkumulátor
  • X12 148mm BOOST kerékrögzítés

 

Méret: M

  • Nyeregbilincsig mérve 44cm
  • Vízszintesen mért felső-cső 58cm
  • Fejcső magassága 10cm

 

Hátsó rugóstag:

ROCK SHOX MONARCH RT3 - custom Specialized

  •  RX Trail Tune kis léptékekben állítható
  •  AIR - levegő ráfújás
  •  AUTOSAG - egy mozdulattal a testsúlyunkhoz beállítás
  •  Rebound - olajos visszaút csillapítás
  •  2 pozícióban állítható kompresszió állítás

 

Első villa:

Csúcs ÖHLINS RXF36 Boost 27,5+ / 29er teleszkóp

  • A svéd motocross specialista mindent elsöprő óriástelója!
  • Full Boost 29er/27.5+
  • 150mm rugóút
  • 36 mm átmérőjű, speciális bevonattal rendelkező becsúszók
  • Kifejezetten 27,5 Plus 650B+ / 29er kerékmérethez fejlesztve
  • Speciális 51 mm offset (Custom Specialized)
  • „Agyonállítható” – tökéletesen személyre és terepre szabható működés
  • AIR - levegő ráfújás
  • REBOUND - olajos visszaút csillapítás
  • LOCKOUT - merevítés

 

Váltás:

SRAM XO-1 Carbon 11s nagy áttét rendszer:

  • XO-1 Carbon Cage, 11-speed hátsó váltó
  • XO-1 11s nagyáttét fogsor, KMC X11s lánc
  • X1, one-click shift-lever váltókar (kifejezetten erős eMTB rendszerhez fejlesztve)

 

Fékezés:

SRAM CODE R csúcsteljesítményű  200/200mm tárcsafékek

 

Kormányzás:

SPECIALIZED Rizer 6061 Alloy enyhe emelkedésű 29er specifikus széles kormány

SPECIALIZED Trail kormányszár

 

Nyeregcső:

SPECIALIZED Body Henge nyereg

SPECIALIZED XC AL nyeregcső, vagy

- a fotón látható SPECIALIZED Command Post IRcc dropper post kormányról állítható magasságú nyeregcsővel +50eFT

 

Kerekek:

SPECIALIZED ROVAL 27,5 Plus 27,5x3.0 TLR Ready kerek, vagy

1. a vadiúj WTB SCRAPER i45 27,5 Plus 27,5x3.0 Boost QR15-110 / X12-148 átütős Tubuless top kategóriás kerékszettel +80eFT

2. a fotón látható SPECIALIZED ROVAL Carbon 27,5+ 27,5x3.0 Boost QR15-110 / X12-148 átütős Tubuless csúcs kategóriás kerekekkel +180eFT

 

Keveset (1.610km-ert) futott makulátlan újszerű állapotban lévő csúcs carbon fully eMTB kerékpár!

 

 

+INFO

 

Más márkák egy sémára dolgozó fejlesztőcsapataival szemben a Specialized mérnökgárdája teljesen újragondolta az eMTB kategóriát. A leghíresebb amerikai montis magazin a Turbo Levo FSR képével nyitotta meg az elektromos bringarovatát: "Itt most forradalomnak vagyunk tanúi!" "Ennyire jól kinéző, technikailag tökéletes pedelec montit még nem láttunk!"

 

Maga a váz FACT Carbon alapanyagból készül, ami a Specialized saját fejlesztésű high modulus - azaz nagy szakítószilárdságú - karbonszövete. A karbonszerkezet felépítése megegyezik a csúcs Specialized bringákkal. A motort körülvevő térhálós szelvényt is karbonszerkezetből készítik, továbbá az akkumulátort is a masszív váz erre kialakított részébe integrálták. Mivel össztelós gépről van szó, ezért a hátsórész a világhírű FSR rendszerű M5 lengőkarral van ellátva, és 135 mm-t mozog. 12X148 mm-es tengelyt fogad, amitől csak növekszik a merevsége. Szerencsére az FSR rendszer fékezés közben is aktív marad, illetve nyeregből kiállva is hatékony marad.

 

Az elektromos rendszert a Brose szállítja, amely minőségben a Bosch színvonalon van, de számos technikai újdonságot is kínál. A hajtás az egyik legerősebb a piacon: a 3400 grammosszett egy 40 cellás 504 Wh-s akkumulátor látja el árammal. Az akkumulátor az elektromos autók világából érkezik, egyenesen a Tesla Model S-ből - csak itt nincs belőle annyi darab. A pedelec szabvány szerint névlegesen 250W teljesítményű a rendszer, de rövidebb időtartamra akár 530 W teljesítményre is képes. Ehhez társul a max. 90 Nm-es nyomaték ami már egy nagyobb versenymotorral vetekszik. Ezt meg lehet érezni induláskor: a Turbo Levo nemcsak nevében "turbós"!

 

A rendszer vezérlése az akkumulátor oldalán található nyomógombbal történik (valamint a kormányon lévő remote vezérlőgombokon), Bluetooth, és ANT+ jeladó van a rendszerben, amit párosítani tudunk az okostelefonnal is. A Misson Control app segítségével egy teljes vezérlőpult áll rendelkezésre. Nem csak a bringázás adatait lehet rögzíteni és kezelni, hanem minden rendszeradathoz is hozzáférünk, módosítani lehet a három rásegítési fokozatot is.

Hozzáadva 24 napja
Frissítve 6 napja
Látogatók: 289
SOS MA 1,12M KP! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO FSR CARBON 27,5+ ÖHLINS SOS MA 1,12M KP! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO FSR CARBON 27,5+ ÖHLINS SOS MA 1,12M KP! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO FSR CARBON 27,5+ ÖHLINS SOS MA 1,12M KP! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO FSR CARBON 27,5+ ÖHLINS SOS MA 1,12M KP! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO FSR CARBON 27,5+ ÖHLINS