SOS MA 1,1M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

2019-es legújabb kiadású 1,5MFT-os SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 Fully eMTB kerékpár sürgősen eladó!

 

Motor:

BROSE custom Trail Tune +Mobile software (Specialized / Brose közös fejlesztés)

  • Könnyebb, kisebb és gazdaságosabb motor 2019-re
  • Duplakuplungos hajtás - a pedálozással leállva a motor lekapcsolódik a hajtásláncról, nem fékezi a kerékpárt, mint a konkurens motorrendszerek!

 

Vezérlés, akkumulátor:

  • A vezérléshez szolgáló gombok a felső-csövön - menet közben is szabályozható
  • Integrált Trail LED display már a felső-cső tetejébe integrálva (bringázás közben láthatóbb, kezelhetőbb)
  • Mission Control iOS/Android App mobilalkalmazás
  • Rosenberger plug prémium belső kábelezés
  • Tesla Model S-ből érkező, M2 jelű, vázba rejtett 504Wh-as új kiadású nagy akkucsomag
  • Turbo Levo nagy-teljesítményű 4A gyors-töltő

 

Váz:

Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR M5 ALLOY

  • 29er típus - kifejezetten a nagyobb kerékméretre tervezve
  • M5 fejlett hydroform alu csőszett
  • Aszimmetrikus váz-kialaktás - maximálisan figyelembe veszi a kinematikus terhelést, könnyű és rendkívül stabil
  • Trail Fully 150mm Geometry - 150mm "végtelen" rugóút érzés
  • Vázba rejtett integrált akkumulátor
  • Vázba rejtett teljes kábelezés
  • Tapered fejcső
  • Command Post IR-specifikus kialakítás
  • X12 148mm BOOST kerékrögzítés

 

Méret: S (kb. 175cm-ig megfelelő)

  • Nyeregvázcső-hossz: 38cm
  • Felsőcső-hossz: 57,7cm
  • Fejcsőhossz: 9,5cm

 

Hátsó rugóstag:

ROCK SHOX DELUXE RT - custom Specialized

  • RX Trail Tune
  • AIR - levegő ráfújás
  • AUTOSAG - egy mozdulattal a testsúlyhoz állítható
  • 2 pozíciós kompresszió-állítás

 

Első villa:

ROCK SHOX SEKTOR DebonAir 29 Boost teleszkóp

  • Full Boost 29er/27.5+ - kompatibilitás
  • 150mm rugóút
  • DebonAir™ légrugó-rendszer
  • Motion Control kompresszió-csillapítás
  • 36 mm átmérőjű, Fast Back bevonattal rendelkező becsúszók
  • Bottomless Token kompatibilis – tuningolható progresszivitás
  • 15x110mm BOOST™ kerékrögzítés
  • Torque Caps sarukialakítás (Qr15 Boost Maxle Stealth átütőtengelyhez)
  • Custom Specialized 51 mm offset villageometria

 

Váltás / meghajtás:

SRAM NX 11s rendszer

  • NX 11-speed hátsó váltó
  • NX 11s nagy áttét sor
  • S700 11s one-click shift-lever váltókar (kifejezetten erős eMTB rendszerhez fejlesztve)
  • KMC X11s lánc
  • PRAXIS WORKS 2D cold-forged al hajtókar (integrálva a BROSE motorohoz)

 

Fékezés:

SRAM LEVEL T nagy-teljesítményű hidraulikus tárcsafék

 

Kormányzás:

SPECIALIZED Trail Rizer 6061 Alloy enyhe emelkedésű 29er specifikus széles kormány

SPECIALIZED Trail 3D-kovácsolt kormányszár

 

Nyeregcső:

SPECIALIZED Body Henge nyereg

SPECIALIZED XC AL 34,9 fix nyeregcső

 

Kerekek:

SPECIALIZED ROVAL TRAVERSE 29 BOOST TLR Ready kerékszett

 

Keveset futott (1.100KM) szalon új állapotban lévő bemutatótermi tesztkerékpár!

 

+INFO

 

Más márkák egy sémára dolgozó fejlesztőcsapataival szemben a Specialized mérnökgárdája teljesen újra gondolta az eMTB kategóriát. A leghíresebb amerikai montis magazin a Turbo Levo FSR képével nyitotta meg az elektromos bringarovatát: "Itt most forradalomnak vagyunk tanúi!" "Ennyire jól kinéző, technikailag tökéletes pedelec montit még nem láttunk!"

 

Maga a váz a legfejlettebb alu M5 alapanyagból hydroforming eljárással készül, ami a Specialized saját fejlesztésű típusa. Felépítése megegyezik a csúcs Specialized bringákkal. Az akkumulátort is a váz erre kialakított részébe integrálták. Mivel össztelós gépről van szó, ezért a hátsórész a világhírű FSR rendszerű M5 lengőkarral van ellátva, és 150 mm-t mozog. 12X148 mm-es Boost tengelyt fogad, amitől csak növekszik a merevsége. Szerencsére az FSR rendszer fékezés közben is aktív, illetve nyeregből kiállva is hatékony marad.

 

Az elektromos rendszert a Brose szállítja, amely minőségben a Bosch színvonalon van, de számos technikai újdonságot is kínál. Az idei modell még emel a lécen: hajtás immár minden kétséget kizárva a legerősebb a piacon, ellenben kompaktos és könnyű. Az ugyancsak idén bemutatott 40 cellás 504 Wh-s akkumulátor látja el árammal, immár megnövelt hatótávolsággal az egész napos kalandozásokhoz. Az akkumulátor mellesleg az elektromos autók világából érkezik, egyenesen a Tesla Model S-ből - csak itt nincs belőle annyi cella.

 

A pedelec szabvány szerint névlegesen 250W teljesítményű a rendszer, de rövidebb időtartamra akár 530 W teljesítményre is képes. Ehhez társul a max. 90 Nm-es nyomaték, ami már egy nagyobb versenymotorral vetekszik. Ezt meg lehet érezni induláskor: a Turbo Levo nemcsak nevében "turbós"!

 

A rendszer vezérlése 2019-től a felső-cső tetején található nyomógombbal történik (valamint a kormányon a markolat mellett lévő remote vezérlőgombokkal), Bluetooth, és ANT+ jeladó van a rendszerben, amit párosítani tudunk az okostelefonnal is. A Misson Control app segítségével egy teljes vezérlőpult áll rendelkezésre. Nem csak a bringázás adatait lehet rögzíteni és kezelni, hanem minden rendszeradathoz is hozzáférünk, módosítani lehet a három rásegítési fokozatot is.

Hozzáadva 7 napja
Frissítve tegnap, 20:31
Látogatók: 110
SOS MA 1,1M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST SOS MA 1,1M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST SOS MA 1,1M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST SOS MA 1,1M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST SOS MA 1,1M! Legújabb 2019 SPECIALIZED TURBO LEVO FSR 29 BOOST