SOS MA 1,28M! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO CF FSR

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

+36209696009

apro@kerekparkell.hu

 

A világ legkeresettebb eMTB típusa, a 2,5MFT-os SPECIALIZED TURBO LEVO CARBON FSR 6Fattie 650B+/29er fully eMTB modell sürgősen eladó!

 

Ebike rendszer:

Motor: BROSE custom Trail Tune +Mobile software (Specialized / Brose közös fejlesztés)

 

Vezérlés, akkumulátor

  • Integrált Trail LED display a vázban
  • Mission Control iOS/Android App letölthető a mobilunkra
  • Rosenberger plug prémium kábelezés
  • Tesla Model S-ből érkező vázba rejtett 504Wh-as nagy akkucsomag
  • Turbo Levo nagy-teljesítményű 4A gyors-töltő

 

Váz:

Csúcs SPECIALIZED TURBO LEVO CABON FSR 6Fattie/29er

  • FACT 9r fejlett carbon szövet
  • Trail Fully 150mm Geometry
  • Vázba rejtett / integrált akku
  • Tapered carbon fejcső
  • Vázban rejtett teljes kábelezés
  • Vázba rejtett ebike akkumulátor
  • X12 148mm BOOST kerékrögzítés

 

Méret: M

Nyeregvázcső-hossz: 44 cm

Felsőcső-hossz: 58 cm

Fejcsőhossz: 10 cm

 

Hátsó rugóstag:

ROCK SHOX MONARCH RT3 - custom Specialized

  •  RX Trail Tune kis léptékekben állítható
  •  AIR - levegő ráfújás
  •  AUTOSAG - egy mozdulattal a testsúlyunkhoz beállítás
  •  Rebound - olajos visszaút csillapítás
  •  2 pozícióban állítható kompresszió állítás

 

Első villa:

Csúcs ÖHLINS RXF36 Boost 27,5+ / 29er teleszkóp

  • A svéd motocross specialista mindent elsöprő óriástelója!
  • Full Boost 29er/27.5+
  • 150mm rugóút
  • 36 mm átmérőjű, speciális bevonattal rendelkező becsúszók
  • Kifejezetten 27,5 Plus 650B+ / 29er kerékmérethez fejlesztve
  • Speciális 51 mm offset (Custom Specialized)
  • „Agyonállítható” – tökéletesen személyre és terepre szabható működés
  • AIR - levegő ráfújás
  • REBOUND - olajos visszaút csillapítás
  • LOCKOUT - merevítés

 

Váltás:

SRAM XO-1 Carbon / X1 11s nagyáttét rendszer:

  • SRAM XO-1 Carbon Cage, 11-speed hátsó váltó
  • SRAM XO-1 11s nagyáttét fogsor, KMC X11s lánc
  • SRAM X1, one-click shift-lever váltókar

 

Fékezés:

SRAM CODE R csúcsteljesítményű  200/180mm tárcsafékek

 

Kormányzás:

SPECIALIZED Rizer 6061 Alloy enyhe emelkedésű 29er specifikus széles kormány

SPECIALIZED Trail kormányszár

 

Nyeregcső:

SPECIALIZED Body Henge nyereg

SPECIALIZED XC AL nyeregcső, vagy

- a fotón látható SPECIALIZED Command Post IRcc dropper post kormányról állítható magasságú nyeregcsővel +40eFT

 

Kerekek:

SPECIALIZED ROVAL 27,5 Plus 27,5x3.0 TLR Ready kerek, vagy

- a fotón látható SPECIALIZED ROVAL Carbon 27,5+ (27,5x3.0) Boost QR15-110 / X12-148 átütős csúcs tubuless kerekekkel +180eFT

 

Nagyon keveset (1.600km-ert) futott teljesen újszerű állapotban lévő csúcs carbon fully eMTB kerékpár!

Van egy kis vázméretű LEVO -nk is, ha esetleg párban lenne érdekes...

https://apro.bikemag.hu/apro/sos-ma-820e-specialized-turbo-levo-ht-27-5--26692

 

+INFO

Más márkák egy sémára dolgozó fejlesztőcsapataival szemben a Specialized mérnökgárdája teljesen újragondolta az eMTB kategóriát. A leghíresebb amerikai montis magazin a Turbo Levo FSR képével nyitotta meg az elektromos bringarovatát: "Itt most forradalomnak vagyunk tanúi!" "Ennyire jól kinéző, technikailag tökéletes pedelec montit még nem láttunk!"

Maga a váz FACT Carbon alapanyagból készül, ami a Specialized saját fejlesztésű high modulus - azaz nagy szakítószilárdságú - karbonszövete. A karbonszerkezet felépítése megegyezik a csúcs Specialized bringákkal. A motort körülvevő térhálós szelvényt is karbonszerkezetből készítik, továbbá az akkumulátort is a masszív váz erre kialakított részébe integrálták. Mivel össztelós gépről van szó, ezért a hátsórész a világhírű FSR rendszerű M5 lengőkarral van ellátva, és 135 mm-t mozog. 12X148 mm-es tengelyt fogad, amitől csak növekszik a merevsége. Szerencsére az FSR rendszer fékezés közben is aktív marad, illetve nyeregből kiállva is hatékony marad.

Az elektromos rendszert a Brose szállítja, amely minőségben a Bosch színvonalon van, de számos technikai újdonságot is kínál. A hajtás az egyik legerősebb a piacon: a 3400 grammosszett egy 40 cellás 504 Wh-s akkumulátor látja el árammal. Az akkumulátor az elektromos autók világából érkezik, egyenesen a Tesla Model S-ből - csak itt nincs belőle annyi darab. A pedelec szabvány szerint névlegesen 250W teljesítményű a rendszer, de rövidebb időtartamra akár 530 W teljesítményre is képes. Ehhez társul a max. 90 Nm-es nyomaték ami már egy nagyobb versenymotorral vetekszik. Ezt meg lehet érezni induláskor: a Turbo Levo nemcsak nevében "turbós"!

A rendszer vezérlése az akkumulátor oldalán található nyomógombbal történik (valamint a kormányon lévő remote vezérlőgombokon), Bluetooth, és ANT+ jeladó van a rendszerben, amit párosítani tudunk az okostelefonnal is. A Misson Control app segítségével egy teljes vezérlőpult áll rendelkezésre. Nem csak a bringázás adatait lehet rögzíteni és kezelni, hanem minden rendszeradathoz is hozzáférünk, módosítani lehet a három rásegítési fokozatot is.

Hozzáadva 34 napja
Frissítve tegnapelőtt, 14:00
Látogatók: 557
SOS MA 1,28M! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO CF FSR SOS MA 1,28M! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO CF FSR SOS MA 1,28M! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO CF FSR SOS MA 1,28M! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO CF FSR SOS MA 1,28M! CSÚCS SPECIALIZED TURBO LEVO CF FSR