SOS MA 1,2M! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX DISC eTAP

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

3,5MFT-os csúcs S-WORKS ROUBAIX DISC eTAP McLaren Edition országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs S-WORKS ROUBAIX DISC McLaren Edition

  • Többszörös Paris-Roubaix győztes kerékpár vázszett!
  • S-WORKS FACT 11r csúcs carbon szövet
  • ENDURANCE "komfort" geometria
  • FUTURE Shock első-hátsó 20/20mm rugózás
  • Rider-First Engineered™ koncepció, Rolling Efficiency Model számítógépes tervezés
  • DISC / Flat Disc tárcsafék felfogatás kompatibilis
  • Vázba rejtett teljes kábelelvezetés
  • Vázba rejtett OSBB Carbon hajtás csapágyház
  • Di2 elektromos váltórendszer kompatibilitás
  • X12 első-hátsó átütőtengelyek
  • Limitált kiadású McLaren Edition

 

Méret:

rajta lévő gyári matrica szerint 56 / L

Vízszintesen mért felső-cső hossza 56,2cm

Rejtett nyeregbilincsig mérve 50,1cm

Fejcső magassága 15cm

 

Váltás:

Csúcs SRAM RED 22 eTap Hydro Disc vezeték-nélküli elektromos 2x11 rendszer

  • SRAM RED eTap Carbon 2x11 Hydro Disc fékváltókarok (oldalankét 1-1 gombelemmel)
  • SRAM RED eTap Carbon 11s hátsó váltó (saját akkumulátorral)
  • SRAM RED eTap Carbon 2x11 első váltó (saját akkumulátorral)
  • SRAM RED Power kit akkutöltő

 

Hajtás:

Csúcs SRAM RED 22 CARBON BB30 2x11 hajtómű

 

Fékezés:

Csúcs SRAM RED HYDRO DISC tárcsafékek

 

Kormányzás:

SPECIALIZED ShallowBand ergonomikus hajlítású kormány, vagy

- a fotón látható csúcs S-WORKS AeroFly Carbon lapított kormánnyal +50eF

 

Nyereg rész:

S-WORKS Roubaix Carbon rezgéseket csillapító nyeregcső

SPECIALIZED Toupe Mg nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs S-WORKS Toupe Carbon nyereggel +25eFT

 

Kerekek:

MAVIC AKSIUM ONE DISC átütős kerekek, vagy

- a fotón látható vadonatúj MAVIC COSMIC DISC TLR AERO magas peremes és átütős kerékszettel +130eFT

 

Néhány alkalommal próbált bemutatótermi tesztkerékpár!

 

+INFO

Ha kell mondani egy igazán különleges Specialized országúti kerékpárt, a 15 éve debütáló, és az egész kerékpárpiacot felforgató S-Works Roubaix jut eszünkbe. Eme legendás modell nyergében nyert mind Fabian Cancellara, mind Tom Boonen Párizs-Roubaix. Nos idén a Roubaix teljesen megújult, tárcsafékes verzióban is elérhető, ráadásul - mint látható - nálunk már kapható is!

 

A Specialized és a McLaren által tervezett karbonváz a tavasz klasszikus országúti versenyeken volt először látható, és kisvártatva sikert sikerre halmozott. Nem véletlen, hisz’ a technikai megoldások káprázatosak! Nézzünk 1-2 példát. Hosszú évekig a támvillákban és a villákban elhelyezett Zertz rezgéselnyelő betétek tették igazán komfortossá a híres verseny kockakövein is nyerő bringákat, de az itt látható, új Roubaix esetében ez gyökerestül megváltozik. Talán sokan emlékeznek még a rugós stucnikra és nyeregszárra: természetesen nem ilyeneket szerelnek a Specialized új komfort országúti kerékpárjaira, de az elv hasonló!

 

Merészt húzott a Specialized: az új csúcs S-WORKS Roubaix-ban előre egy valódi teleszkóp került! Nem a villaszárak mozognak, hanem a váz fölé, a stucni alá került a csillapítás. Ez a megoldás tömegben csak 200 grammot ad hozzá a komplett kerékpárhoz, viszont szinte minden más országúton alkalmazott csillapításnál több mozgást enged. A Roubaix eleje tényleg rugózik! A bicaj teljes hátsó traktusát is átdolgozták, hasonló mértékű passzív rugózást építettek a nyeregcsőbe és a támvillákba.

 

De miért szerepel az elnevezésben az angol Forma-1-es istálló? Ahogy a Venge és a Tarmac esetében, az új S-Works Roubaix vázán is az angol McLaren fejlesztőcsapattal dolgoztak együtt, hogy a komfort és merevség szempontjából a megfelelő karbon szövetek kerüljenek a váz kritikus részeire. További újítás az ülőcsőhöz képest lényegesen kisebb átmérőjű nyeregcső, ami így el tud mozdulni, még több „rugózást” engedve. Emellett még a nyeregcső feje is biztosít plusz komfortot. A nyeregcsövet pedig az alacsonyabban becsatlakozó támvilláknál rögzítik, így hosszabb, mint ami a vázból „kilátszik”, vékonyabb, rugalmasabb.

 

Mielőtt valaki azt gondolná, hogy a geometria a felfüggesztés miatt kompromittált lesz, a Specialized megnyugtat mindenkit: a homlokcsövet eleve alacsonyabbra vették és a hátsó traktus is hasonlóan sportos. A vázgeometria valójában alig tér el a referenciának számító Tarmac-tól. A többlet kényelmet viszont minden kerékpáros érzékelni fogja, főleg a magyar utakon kamatozik az itt alkalmazott csúcstechnika.

Hozzáadva 14 napja
Frissítve 3 órája
Látogatók: 211
SOS MA 1,2M! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX DISC eTAP SOS MA 1,2M! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX DISC eTAP SOS MA 1,2M! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX DISC eTAP SOS MA 1,2M! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX DISC eTAP SOS MA 1,2M! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX DISC eTAP