SOS MA 1,2M!CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 SUPER R. 11

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

3,5MFT-os csúcs PINARELLO DOGMA F8 SUPER RECORD 11 országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs PINARELLO DOGMA F8 by Jaguar

  • Fényezés: 674 Carbon/Black/Red Matt/Gloss
  • PINARELLO  / TEAM SKY / JAGUAR közös fejlesztésének eredménye lett az F8 ...
  • Világ legdrágább és legmerevebb Torayca T1100HM1K Dream Carbon by JAGUAR szövete
  • ONDA F8 rezgéseket elnyelő híresen "íves" villák
  • THINK2 Di2 / EPS elektromos váltószett kompatibilis
  • Aerodinamikus vázforma
  • Aszimmetrikus támvilla kialakítás
  • Aero Tapered fejcső
  • Vázba rejtett teljes kábelezés

 

Mérete:

Gyártó táblázata és a kerékpár alvázszáma szerint is: 55

Felső-cső hossza 55,7cm

Fejcső magassága 15,8cm

 

Váltás:

Csúcs CAMPAGNOLO SUPR RECORD 11 2x11 sebességes full szettel:

  • Campagnolo Super Recor 11 Carbon fékváltó-karok
  • Campagnolo Super Record 11 Carbon hátsó váltó
  • Campagnolo Super Record 11 Carbon átdobó
  • Campagnolo Super Record 11 lánc
  • Campagnolo Super Record 11 sor

 

Hajtás:

Csúcs CAMPAGNOLO SUPER RECORD 11 CARBON hajtómű

  • Super Record 2x11 50-34 Compact lánctányérok
  • Super Record integrált ceramic hajtás csapágyszett

 

Fékezés:

Csúcs CAMPAGNOLO SUPER RECORD SKELETON féktestek

 

Kormányzás:

PINARELLO MOST DOGMA XC Carbon by JAGUAR kormány, vagy

- a fotón látható 300eFT-os csúcs MOST TALON AERO F8 by JAGUAR full integrált carbon kormánnyal +100eFT

 

Nyeregrész:

PINARELLO DOGMA F8 Aero Carbon nyeregcső

SELLE ITALIA MOST Edition nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs SELLE ITALIA MOST CATOPUMA Carbonio nyereggel +35eFT

 

Kerekek:

FULCRUM RACING QUATTRO kerekek, vagy

1. a 300eFT-os FULCRUM RACING ZERO carbon agyas, fekete felnis csúcs alu szettel +110eFT

2. a fotókon is látható 1MFT-os MAVIC COSMIC CARBONE ULTIMATE mega full carbon szettel +280eFT

 

Keveset futott gyönyörű újszerű kerékpár!

 

Fotók szerint mért súlya 6,47kg!

 

Garantáltan eredeti, tiszta előéletű, igény esetén alvázszáma alapján PINARELLO-nál leinformálható!

 

+INFO

 

A Pinarello a Tour de France-ok királya, a verseny történetében a legtöbb győzelmet a treviso-i márka kerékpárjain nyerték! Ma a csúcstechnikát a karbonszerkezetek jelentik, ezen belül a Jaguár autómárkával kooperációban folynak a gyártástechnológiai és aerodinamikai fejlesztések. A legújabb hi-tech modellsorozaton már nem (csak) a jól megszokott patinás név szerepel, hanem a 2010-es évek legsikeresebb kerékpármárkája, a "Dogma".

 

A körversenygyőzelmeket immár zsinórban szállítja a Dogma. Minden a mindenki által jól ismert 60.1 modellel kezdődött, majd a 65.1-tel folytatódott, amelynek nyergében először Bradley Wiggins, utána Chris Froome zsebelt be 1-1 Tour-t. És ezután jött egy világbajnoki cím és egy olimpiai arany! Egy ilyen legendás modellt nem volt könnyű überelni. A Pinarello, a Team Sky csapata és a Jaguár a legjobb szakemberekkel és a legfejlettebb eszközök bevetésével (kereskedelemben nem kapható számítógépes szoftver és saját szélcsatorna) a klasszikus modell teljes újra tervezésébe fogott: az eredmény az itt látható Dogma F8!

 

A F8 névben az "F" a cégalapító Fausto "Nani" Pinarello-nak állít emléket, a Dogma ízig-vérig Pro Tour kerékpár. Először is 120 grammal könnyebb, mint elődje, így lényegében bármely top alkatrészcsoporttal szerelve a 6,8 kg-os UCI minimális súlyhatáron belül marad. Valójában a fejlesztés nem a grammok lefaragásáról szólt, ez legfeljebb váratlan bónusz. A projekt fő mozgatórugója a sebesség növelése, illetve a stabilitás fokozása volt. Először is a csőformák FlatBack kialakítást kaptak, amely a repüléstechnikából ismert "kamm-tail" egy fejlett változata. Az F8-ast ugyanabban a szélcsatornában fejlesztették, tesztelték, mint a Jaguár versenyautókat (beleértve F1!), erre új technológiát dolgoztak ki "Exa PowerFLOW Aerodynamic Simulation" néven. Az eredmény elképesztő 47% aerodinamikai előny - 6,4% a bicajossal együtt - az 65.1 modellhez képest.

 

A stabilitás fokozása érdekében a karbon szövetanyag is fejlettebb, a Torayca T1100 1k Dream Carbon minden idők legnagyobb szakítószilárdságát biztosító karbonszál-típusa. A japán specialista kifejezetten a Pinarello/Jaguár kooperáció számára fejlesztette, más márkák néhány évig nem alkalmazhatják! Ennek köszönhetően a Dogma F8 precíz irányítása és erőátvitele elképesztő, egyértelműen hozzájárulva a profi versenyzésben elért eredményekhez.

 

A Pinarello az egyik legpatinásabb és legnagyobb kultusszal övezett olasz kerékpármárka. A Giovanni Pinarello által 1952-ben alapított trevisói cég a fejlesztések terén mindig is az élvonalban állt, és nem változott ez napjainkban sem. Miguel Indurain ugyanúgy Pinarellót hajtott mind az öt Tour-győzelme során, mint Pedro Delgado, Jan Ullrich, Óscar Pereiro vagy Bjarne Riis, továbbá Alexi Grewal is ezzel a márkával lett olimpiai bajnok. Több éve a Tour de France győztes Sky országúti csapat szponzora (Bradley Wiggins és Chris Froome), de a korábbi években Movistar kerekesei is a Dolomitok lábánál fekvő cég csodamasináit hajtották győzelemről győzelemre.

Hozzáadva 31 napja
Frissítve 3 napja
Látogatók: 284
SOS MA 1,2M!CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 SUPER R. 11 SOS MA 1,2M!CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 SUPER R. 11 SOS MA 1,2M!CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 SUPER R. 11 SOS MA 1,2M!CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 SUPER R. 11 SOS MA 1,2M!CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 SUPER R. 11