SOS MA 299e KP! CSÚCS WILIER CENTO 10 AIR AERO CARBON ALABARDA

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

1,2MFT-os csúcs WILIER CENTO 10 AIR vázszett sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcskategóriás WILIER CENTO10 AIR Aero váz

  • Ma elérhető legfejlettebb aerodinamika
  • Teljes kormány és kábelezés Aero integráció
  • Aszimmetrikus hátsó háromszög a kiváló stabilitáshoz
  • Mitsubishi 60TON UD ultra high modulus szuper karbon szövetből készült szerkezet
  • T800H és T700SC kiegészítő szövet a rugalmasság/kényelem fokozásához
  • ZnO Nanoparticle kötőanyag
  • SEI technológián alapuló (Special Elastic Infiltrated) viszkoelasztikus rezgéselnyelő réteg
  • NACA profilú „csövek”
  • Press Fit 386 Carbon középcsapágy
  • 1,5" Tapered fejcső
  • 28mm gumiköpennyel is kompatibilis

 

Mérete: L

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 55,6cm
  • Nyeregbilincsig (ami rejtett) 52cm
  • Fejcső magassága 15,6cm

 

Vázszett tartalma:

Váz +első villa +kormány csapágy +váltó tartó konzolok +RITCHEY Aero carbon nyeregcső +nyeregcső rögzítő

 

Keveset futott, nagyon szép esztétikai állapotban van!

Felső-cső fényezése kormány-visszafordulás miatt megkarcolódott, lakkozása minőségi munkával kijavítattuk!

 

Opcionális tételek a vázszetthez:

1. Kormányzás:

WILIER ALABARDA AERO CARBON vázhoz fejlesztett csúcs kormány-szett +65eFT

A Wilier Cento10 Pro saját fejlesztésű kormánya, amelyet önmagában 204 990 Ft-ért lehet megvásárolni. Az Alabarda egy karbonból készült aerokormány, amely az aerodinamika mellett a teljes rendszerintegráció jegyében jött létre. A Wilier Cento10 AIR-en a kormánypozíció csepp alakú közölők használatával is kellően alacsony és versenyzésre alkalmas marad. Az Alabarda-n minden kábel belül fut: egy rendkívül könnyű, és okos rendszerrel van dolgunk. Mi sem jelzi ezt jobban, mint hogy az Alabarda teljes egészében egy NACA algoritmus szerint készült. Természetesen EPS és Di2 rendszerek fogadására is képes.

 

 

+INFO

 

A Wilier palettán szerepel a versenyzők és a kerékpáros szakma által egekig magasztalt Cento1 SR, plusz a Zero7, Zero6, GTR és vagy fél tucat csúcs országúti váz. Ennek tükrében felmerül a kérés: mi hívta életre a nemrég bemutatott, és itt hirdetett WILIER CENTO10AIR modellt?

 

A válasz többrétű. A mai piaci trendek megkövetelik a kiváló aerodinamikai tulajdonságokkal felvértezett vázkialakítást, ebből következik, hogy a mezőnyversenyekben manapság használt vázak az egy évtizeddel ezelőtti időfutambringákat is rendre túlszárnyalják. A Cento1 SR „előd” elsősorban profi kerékpárversenyzésre termett, ennek megfelelően a pehelysúly a versenyzéshez elengedhetetlen merevséggel párosul. A vázkialakítás aerodinamikus, de nem erre a tulajdonságra van kihegyezve. Itt jön a képbe az új Cento10Air, amely halad a korral, tökéletesen illeszkedik az aerodinamikus kerékpárok legfrissebb divattrendjébe, ahogy az „Air” elnevezés is utal erre.

 

A kedvező légellenállás érdekében mindenhol NACA profilú „csövek” alkotják a vázat. A NACA profil olyan, mintha egy stilizált szárnyat képzelnénk el, aminek a felhajtóerő termelésében is szerepet játszó hosszabbik, ellapuló részét levágnánk, hiszen a kiváló aerodinamikát e nélkül is megkapjuk. Szerencsére nem csak ennek a tervezési szempontnak felel meg az új Wilier zászlóshajó. Az olasz gyár által használt legnagyobb szakítószilárdságú karbonból (Mitsubishi MR60H UD) készül a fő háromszög, ahol pedig szükség van rezgéscsillapításra – elsősorban a lánc – és támvillákra értendő ez – ott ennek megfelelő szénszálas szövetet használnak. Így mind a merevség, mint a váztömeg a legjobbak között van a piacon. A váz tömege sem nőtt jelentősen az aero kialakítás miatt: a Cento10Air kimondottan könnyű lett a Cento1Air-hez képest: egy kg alatt van az aero váz, 180 grammal könnyebb az elődnél.

 

A szénszálas rácsot a Wilier csúcsvázaknál megszokott ZnO gyanta tölti ki, ami ugyancsak bizonyított már a kerékpáriparban. A támvillák nem eltérő – és egyben nehezebb – alapszövetből épülnek, hanem az MR60H UD rétegek közé beékelődik egy viszkoelasztikus rezgéselnyelő réteg is. A kábelek a vázon belül futnak, természetesen elektromos és hagyományos váltórendszerrel is kompatibilis. A WILIER CENTO10AIR a legfontosabb pontokon a lehető legmerevebb megoldásokat alkalmazza. A középrész a Wilier és az FSA BB386 túlméretes szabványa, a láncvillák pedig a terhelésnek megfelelően aszimmetrikusak. A homlokcső kúpos kialakítású, 1 1/8-1 ¼” átmérőjű a villanyakkal. Az integrált nyeregcső az alacsony légellenállás mellett kellő stabilitást biztosít, amely a hajtáshatékonyság kulcsa.

 

Érdemes még kiemelni az ALABARDA AERO váz-intgegrált kormányszerkezetet, amely sokat javít az aerodinamikán, illetve letisztult formát kölcsönöz a kerékpárnak. Az integráció itt a váltórendszer kábelezésére is vonatkozik: a Di2 drótjai is a homlokcsövön keresztül csatlakoznak a vázba, melyben végig rejtve futnak. Az aerodinamika jegyében születtek a kormányszár és nyeregszár rögzítő megoldásai is.

Hozzáadva 28 napja
Frissítve 14 napja
Látogatók: 156
SOS MA 299e KP! CSÚCS WILIER CENTO 10 AIR AERO CARBON ALABARDA SOS MA 299e KP! CSÚCS WILIER CENTO 10 AIR AERO CARBON ALABARDA SOS MA 299e KP! CSÚCS WILIER CENTO 10 AIR AERO CARBON ALABARDA SOS MA 299e KP! CSÚCS WILIER CENTO 10 AIR AERO CARBON ALABARDA SOS MA 299e KP! CSÚCS WILIER CENTO 10 AIR AERO CARBON ALABARDA