SOS MA 480e! CSÚCS TREK MADONE 7S AERO 2x11

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

2,2MFT-os full csúcs TREK MADONE 7S AERO Full Carbon országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs TREK MADONE 7S / Made in USA

  • KVF (Kammtail Virtual Foil)  Aerodynamics carbon formák
  • Tapered E2 kúpos fejcső
  • Csúcs OCLV 700 series High-Modulus carbon szövet
  • BB90 vázba rejtett hajtás csapágyház
  • Vázba rejtett teljes kábelezés
  • Aero féktest elhelyezés, rögzítés (Speed Limit integrated)
  • Ride-Tuned Carbon félintegrált, állítható nyeregcső technológia
  • UCI verseny certifikáció a vázon

 

Mérete:

56

H2 geometria

Fejcső magassága 17cm

Felső cső hossza 56cm

 

Váltás, hajtás:

SHIMANO ULTEGRA 6800 2x11 váltás-hajtás szettel, vagy

 

OPCIÓ-1:

- csúcs SHIMANO DURA ACE 9000 2x11 szettre átépítve +140eFT

 

OPCIÓ-2:

- csúcs CAMPAGNOLO SUPER RECORD 11 Carbon 2x11 szettel +90eFT (így van most az üzletünkben)

  • SUPER RECORD 11 Carbon fékváltó-karok
  • SUPER RECORD 11 Carbon első váltó
  • SUPER RECORD 11 Carbon hátsó váltó
  • SUPER RECORD 11 Carbon hajtómű

 

Fékezés:

Csúcs BONTRAGER Aero Speed Limit féktestek

 

Kormányzás:

BONTRAGER RACE LITE AERO lapított fogású alu kormányzás, vagy

- a fotón látható 180eFT-os csúcs BONTRAGER RXL - XXX Carbon kormányszettel +35eFT

 

Nyereg rész:

Csúcs BONTRAGER Ride-Tuned Carbon állítható félintegrált nyeregrögzítés

BONTRAGER Affinity Magnese pálcás nyereg, vagy

- a fotókon látható full csúcs BONTRAGER XXX Carbon pálcás nyereggel +20FT

 

Kerekek:

BONTRAGER RACE TLR ready kerekek, vagy

1. a 380eFT-os BONTRAGER AURA 5 magas carbon peremes (fém fékezőfelületes) "TOP" kerékszettel +150eFT

2. a fotón látható 500eFT-os csúcs BONTRAGER AEOLUS PRO 3 magas peremes full carbon kerékszettel +200eFT

 

 

+INFO

 

A TREK MADONE 7 a Tour de France és megannyi profi versenygyőzelmet bezsebelő legendás csúcs országúti széria továbbfejlesztett, "sokadik" generációs mérföldköve. A Madone "család" igen komoly pedigrével rendelkezik, köszönhetően annak, hogy mindig is a technika legjavát kapta az amerikai óriásmárkától. A 7-es az első sorozat, amely már mai trendek szerint az aerodinamikai szempontokat a fejlesztési lista eléjére teszi. Természetesen az alacsony tömeg és a versenysportban elengedhetetlen stabilitás és agilis irányítás továbbra is meghatározza a Madone-t, de a sebesség fokozása ma már kizárólag a légellenállás-mutatók csökkentésével valósítható meg. Továbbá egy "szuperkerékpárnak" már nem elegendő a technikai mutatókkal kimagaslani, hanem az úton is bizonyítani kell. A Madone ennek bőven eleget tesz, legendásan jól uralható, kényelmes, egyben páratlan bicajos élményt kínál.

 

A stabilitás és a precíz irányítás kulcsa a 700 Series OCLV karbonszerkezet. Ez a legerősebb High Modulus UD szövetanyagból, a Trek által szabadalmaztatott buborék- és gyűrődésmentes OCLV technológiával vázzá alakítva. Rengeteg tervezői munka és gyártástechnológia halmozódott fel az itt látható 7. generációban: minden csőprofil, elem grammra és merevségre optimalizált. A részletek is jól ki vannak találva, a rejtett, félintegrált aerodinamikus fékelhelyezéstől a kiváló bowdenvezetésig. A carbon középcsapágy pedig bitangmerev BB90 szabványú, a villanyak spéci E2 (tapered), a nyeregszár félig integrált, így a stabilitás mellett a kényelem is garantált.

 

Az itt szereplő Madone 7 Series H2 vázgeometriával rendelkezik, amely ugyancsak jótékony hatással van a menetkényelemre. A patinás gyártók legjobb országúti modelljei még egy dolgot tudnak, ami korábban elérhetetlen volt: nevezetesen a „csomag” tökéletes, minden passzol, az összes tulajdonság tökéletes összhangban van. Így az aerodinamika nem megy sem a merevség, sem a tömeg rovására, az irányítás, pontos, kellemes, kiszámítható. Nincs hiányérzete a bicajosnak, legyen profi versenyző (Jens Voigt-nak és Fabian Cancellárának nak kedvence a 7-es!), vagy lelkes amatőr.

 

Márkainfo:

Alapítása után 10 évvel, 1985-ben a Trek bemutatta az első kötőanyaggal készült alumíniumvázát, melynek technológiáját egyenesen az űripartól származott. 1992-ben mutatták be az első monocoque szénszálas konstrukciót, az ugyancsak a NASA-tól licenszelt OCLV technológiával. Megvalósításához a Treknek új üzemet kellett létrehozni. 1997-ben Lance Armstrong első Tour de France győzelmét egy Trek 5200-as kerékpáron szerezte meg. A siker óriási népszerűséget és bevételt hozott az amerikai cégnek, egy új fejlesztőcsoportot hoztak létre, ezzel folyamatosan a karbontechnológia élvonalában tudtak maradni. Az Armstrong korszak után sem maradtak győzelmek nélkül: gondoljunk csak Alberto Contador Tour de France, Giro és Vuelta elsőségeire, Vinokurov olimpiai bajnoki címére! A Trek vállalat tulajdonában van a Gary Fisher, a Klein és Bontrager márkák, melyek szintén elismert, magas presztízzsel bírnak világszerte!

Hozzáadva 16 napja
Frissítve 9 napja
Látogatók: 139
SOS MA 480e! CSÚCS TREK MADONE 7S AERO 2x11 SOS MA 480e! CSÚCS TREK MADONE 7S AERO 2x11 SOS MA 480e! CSÚCS TREK MADONE 7S AERO 2x11 SOS MA 480e! CSÚCS TREK MADONE 7S AERO 2x11 SOS MA 480e! CSÚCS TREK MADONE 7S AERO 2x11