SOS MA 480e KP! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX FACT-11r DISC McLaren

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

1,3MFT-os full csúcs S-WORKS ROUBAIX DISC McLaren Edition országúti komfort / endurance vázszett sürgősen eladó!

 

S-WORKS ROUBAIX DISC McLaren Edition

  • Többszörös Paris-Roubaix győztes kerékpár vázszett!
  • S-WORKS FACT 11r csúcs carbon szövet
  • ENDURANCE "komfort" geometria
  • FUTURE Shock első-hátsó 20/20mm rugózás
  • Rider-First Engineered™ koncepció, Rolling Efficiency Model számítógépes tervezés
  • DISC / Flat Disc tárcsafék felfogatás kompatibilis
  • Vázba rejtett teljes kábelelvezetés
  • Vázba rejtett OSBB Carbon hajtás csapágyház
  • Di2 elektromos váltórendszer kompatibilitás
  • X12 első-hátsó átütőtengelyek
  • Limitált kiadású McLaren Edition

 

Méret: rajta lévő gyári matrica szerint 56

 

Vázszett tartalma:

Váz

Első villa

Kormánycsapágy

Nyeregcső

 

Opcionálisan a vázszetthez kérhető tételek, amik a fotón láthatók:

1. SWAT szerszám és egyéb kiegészítők gyári profi tárolója +15eFT

2. S-WORKS Aerfly Carbon lapított csúcs kormány +60eFT

3. S-WORKS SL kormányszár +15eFT

4. S-WORKS Toupe SL Carbon nyereg +40eFT

5. S-WORKS ROVAL CLX 64 full carbon magas peremes X12 átütős Disc kerékszett +480eFT

6. S-WORKS FACT 11 Ceramic Speed csúcs hajtás csapágyszettel +110eFT

 

Igény esetén komplett menetkész kerékpárként is kalkuláltatható SRAM RED 22 DISC, vagy ULTEGRA / DURA ACE Di2 DISC szettekkel...

 

Bemutatótermi új kiállított tesztkerékpár volt kinti Specialized szaküzletben!

 

+INFO

Ha kell mondani egy igazán különleges Specialized országúti kerékpárt, a 15 éve debütáló, és az egész kerékpárpiacot felforgató S-Works Roubaix jut eszünkbe. Eme legendás modell nyergében nyert mind Fabian Cancellara, mind Tom Boonen Párizs-Roubaix. Nos idén a Roubaix teljesen megújult, tárcsafékes verzióban is elérhető, ráadásul - mint látható - nálunk már kapható is!

 

A Specialized és a McLaren által tervezett karbonváz a tavasz klasszikus országúti versenyeken volt először látható, és kisvártatva sikert sikerre halmozott. Nem véletlen, hisz’ a technikai megoldások káprázatosak! Nézzünk 1-2 példát. Hosszú évekig a támvillákban és a villákban elhelyezett Zertz rezgéselnyelő betétek tették igazán komfortossá a híres verseny kockakövein is nyerő bringákat, de az itt látható, új Roubaix esetében ez gyökerestül megváltozik. Talán sokan emlékeznek még a rugós stucnikra és nyeregszárra: természetesen nem ilyeneket szerelnek a Specialized új komfort országúti kerékpárjaira, de az elv hasonló!

 

Merészt húzott a Specialized: az új csúcs S-WORKS Roubaix-ban előre egy valódi teleszkóp került! Nem a villaszárak mozognak, hanem a váz fölé, a stucni alá került a csillapítás. Ez a megoldás tömegben csak 200 grammot ad hozzá a komplett kerékpárhoz, viszont szinte minden más országúton alkalmazott csillapításnál több mozgást enged. A Roubaix eleje tényleg rugózik! A bicaj teljes hátsó traktusát is átdolgozták, hasonló mértékű passzív rugózást építettek a nyeregcsőbe és a támvillákba.

 

De miért szerepel az elnevezésben az angol Forma-1-es istálló? Ahogy a Venge és a Tarmac esetében, az új S-Works Roubaix vázán is az angol McLaren fejlesztőcsapattal dolgoztak együtt, hogy a komfort és merevség szempontjából a megfelelő karbon szövetek kerüljenek a váz kritikus részeire. További újítás az ülőcsőhöz képest lényegesen kisebb átmérőjű nyeregcső, ami így el tud mozdulni, még több „rugózást” engedve. Emellett még a nyeregcső feje is biztosít plusz komfortot. A nyeregcsövet pedig az alacsonyabban becsatlakozó támvilláknál rögzítik, így hosszabb, mint ami a vázból „kilátszik”, vékonyabb, rugalmasabb.

 

Mielőtt valaki azt gondolná, hogy a geometria a felfüggesztés miatt kompromittált lesz, a Specialized megnyugtat mindenkit: a homlokcsövet eleve alacsonyabbra vették és a hátsó traktus is hasonlóan sportos. A vázgeometria valójában alig tér el a referenciának számító Tarmac-tól. A többlet kényelmet viszont minden kerékpáros érzékelni fogja, főleg a magyar utakon kamatozik az itt alkalmazott csúcstechnika.

 

Bővebb info a McLaren együttműködésről:

A Specialized versenykerékpárok területén felhalmozott tudását egyesítették a McLaren karbon kompozit anyagokkal és az aerodinamikai tervezéssel kapcsolatban szerzett tapasztalatával. Az eredmény egy korszakalkotó, kiváló menettulajdonságokkal és légellenállási mutatókkal rendelkező bringa lett, az S-Works Venge.

A tervezői elképzeléseket a versenyzők tesztelték a prototípuson, és visszajelzéseik alapján haladtak tovább, közben a McLaren laborban megtanulták, milyen követelményeknek kell megfelelni egy high-tech versenykerékpárnak. A következő lépésben pedig új szintre helyezték a fejlesztést, bevonva a McLaren egyedülálló know how-ját. Együtt kidolgoztak egy olyan a tervezői elképzeléseket a versenyzők tesztelték a prototípuson, és visszajelzéseik alapján haladtak tovább, közben a McLaren laborban megtanulták, milyen követelményeknek kell megfelelni egy high-tech versenykerékpárnak. A következő lépésben pedig új szintre helyezték a fejlesztést, bevonva a McLarete

Hozzáadva 28 napja
Frissítve 14 napja
Látogatók: 101
SOS MA 480e KP! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX FACT-11r DISC McLaren SOS MA 480e KP! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX FACT-11r DISC McLaren SOS MA 480e KP! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX FACT-11r DISC McLaren SOS MA 480e KP! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX FACT-11r DISC McLaren SOS MA 480e KP! CSÚCS S-WORKS ROUBAIX FACT-11r DISC McLaren