SOS MA 480e! Új DE ROSA e-OUTI STEPS DISC

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

1MFT-os kipróbált új (ODO:70km) kuriózum DE ROSA MILANINO elektromos rásegítésű országúti / cyclocross kerékpár sürgősen eladó!

 

E-Road rendszer:

  • Kijelző: Shimano Steps 6000 többfunkciós
  • Motor: Shimano Steps 6000 250W
  • Akku: Shimano Steps 6010 418WH vázcsőre rögzített (levehető, kulccsal lezárható)
  • Töltő: Shimano Steps 6000 36V

 

Váz:

DE ROSA MILANINO Disc E-Road series

Mérete:

Felső cső hossza: 52cm

Nyeregbilincsig: 47cm

Fejcső magassága: 13cm

 

Váltás, fékezés:

Shimano Tiagra fékváltó-karok

Shimano szérián kívüli tárcsafékek

 

Kerekek:

ACLASS CXD5 CycloCross duplafalú / szegecselt tárcsafékes kerekek

VITTORIA Randonneur Pro defektvédelmes aszfalt/enyhe terep külsők

 

A kerékpár új még, olasz DE ROSA forgalmazónál volt kiállítási / tesztkerékpár, összesen 70km van benne.

Tartozékai, leírások, két kulcs, gyári töltője még a csomagban!

 

 

+INFO

 

Csak pár éve létezik az E-Road, avagy e-országúti kerékpár-technológia amivel elfogadható tömegű és kinézetű elektromos rásegítést biztosító országúti bicajokat lehet gyártani. Tehát a pedelec országúti kategória igazi csemege, a egyik legtrendibb újdonság ma a piacon, vannak nagynevű gyártók, akik még csak 2019-ben fognak ilyen kerékpárt a piacra dobni. A DeRosa meglepően hamar reagált a trendre, és nálunk már kapható is a DE ROSA E-Road Cyclo Steps Disc!

 

A 70 km-t futott bemutató darab igazi kuriózum, a piac egyöntetűen legjobbnak ítélt Shimano Steps 6000/6100 többfunkciós, 250W teljesítményt biztosító középmotoros hibrid pedelec meghajtásrendszert alkalmazza. A 36V-os, 418WH vázcsőre rögzített akku levehető, kulccsal lezárható, akár 150 km-es hatótávolt tesz lehetővé. Akár 500 watt csúcsteljesítményre is képes, dinamikusan reagálva a szükséges rásegítés mértékét illetően.

 

A 3 fő rásegítési mód úgy lett megtervezve, hogy minden kerékpározási körülmény között megfelelő segítséget nyújtsanak. Az Eco mód a legkisebb rásegítés, mely egyben a legkevésbé terheli az akkumulátort is, a Normal mód tökéletes egyensúlya az egyenletes rásegítésnek és az energiafelhasználásnak, míg a High fokozat egy igazán erőteljes gyorsulást biztosító, nagy erőtartalékkal rendelkező rásegítés 25 km/h-ig.

 

Egy nyomatékérzékelő folyamatosan figyeli a hajtáserőt, ennek segítségével képes az összes beállítás egy természetes, de erőteljes választ adni rásegítés formájában. Ez teszi lehetővé, hogy úgy érezzük, a SHIMANO STEPS rendszerrel egy lágy, kényelmes, ugyanakkor dinamikus és erős kerékpárt hajtunk. A viszonylag kicsi ellenállás miatt ez az érzet még akkor is megvan, ha a rásegítés kikapcsolt állapotban van, hiszen nem kell legyőznünk az inaktív motor ellenállását.

 

Természetesen egy modern országúti kerékpárhoz méltó felszerelést kapunk, a hatékony Shimano tárcsafékektől a CXD5 CycloCross duplafalú, szegecselt tárcsafékes kerekekig. Megbízható, erős kerékpár, amellyel a megállás sem jelent gondot!

 

Kinek ideális az e-road (e-országúti) kerékpár? Gondoljunk csak egy nem túl sportos emberre, aki nézi a tévében a Tour-t és ki szeretné próbálni az országúti kerékpározást. Valószínűleg ő nem fog egyből vagy talán soha 40-es átlagokkal 100 km-es kört hajtani, hanem minden egyes kilométerért meg fog küzdeni, neki például óriási élményt nyújthat a DE ROSA E-Road Cyclo Steps Disc, amellyel átélheti az országúti kerékpározás örömeit. De ugyanez igaz lehet az idős kerékpárosokra, akik már nem tudnak úgy haladni, mint fiatalon, de még mindig szeretnek kerékpározni, ők is újra fiatalnak érezhetik magukat egy e-országúti nyergében.

 

Végére egy rövid márkatörténet: Ugo De Rosa az 1950-es évek közepén saját műhelyt nyitott. 1958-ban vált ismertté, mint vázkészítő, majd egyre több neves versenyző kért tőle egyedi, testre szabott vázat. Az első kliens a világbajnok és Giro-győztes Geminiani volt, majd őt követte a komplett Faema csapat Solerral, Suarez-zel, illetve a belga Rik van Loy-jal. Tíz évvel később már a legendás Gianni Mottának készít vázat, majd az olasz csillag sikereit követően a Sanson csapatnak lesz a „beszállítója”

 

A vázkészítői ranglétra legmagasabb fokára természetesen Eddy Merckx támogatásával lépett, de a belga csillag szponzori szerződései miatt a tény csak 1973-ban vált nyilvánossá. Ezek után oly mértékben összefonódott a két név a szakmában, hogy amikor 1981-ben Merckx saját vázgyártó céget alapított, a munkások betaníttatását „Ugo bácsira” bízta. A legendás DeRosa márkanév ezután sem halványult a profi mezőnyben: a következő nagy csillag, Francesco Moser ugyancsak az ő asszisztenciáját igényeli, majd a DeRosa szponzorálja a Filotex csapatot, 1976-tól pedig a versenyzőket átvevő Sansont. A bivalyerős, tavaszi klasszikus specialista, belga Roger DeVlaeminck is DeRosát hajt, majd Moser végre világbajnok lesz egy jól megszokott Primato nyergében.

Hozzáadva 16 napja
Frissítve 6 napja
Látogatók: 92
SOS MA 480e! Új DE ROSA e-OUTI STEPS DISC SOS MA 480e! Új DE ROSA e-OUTI STEPS DISC SOS MA 480e! Új DE ROSA e-OUTI STEPS DISC SOS MA 480e! Új DE ROSA e-OUTI STEPS DISC SOS MA 480e! Új DE ROSA e-OUTI STEPS DISC