SOS MA 599e! S 51,5 PINARELLO GAN RS AERO CARBON

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

1,5MFT-os gyönyörű PINARELLO GAN RS ULTEGRA 22 országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

PINARELLO GAN RS AERO CARBON

  • Torayca T900 full carbon szövet
  • Asymmetric vázkialakítás
  • Aero FlatBack csőprofilok
  • Vázba rejtett teljes kábelezés
  • Vázba rejtett carbon csapágyház
  • ONDA Asymmetric Carbon rezgéseket csillapító villák
  • Aero rejtett nyeregcső rögzítés
  • Aero carbon kormánycsapágy
  • UCI verseny certifikáció

 

Méret:

Vízszintes felső-cső hossza 51,5cm

Rejtett nyeregbilincsig mérve 46,5cm

Fejcső magassága 12cm

 

Kormányzás:

DEDA alu kormány-szett, vagy

- MOst Jaguar XC 3K Carbon lapított fogású kormány +25eFT

- MOst Tiger Ultra Aero Carbon kormányszár +10eFT

- MOst Aero Carbon közölőkkel állítható kényelem (nincs méretre vágva a villanyak)

 

Nyereg rész:

PINARELLO GAN Aero Full Carbon 3K nyeregcső

SELLE ITALIA MOST Edition alloy nyereg, vagy

- a fotón látható 130eFT-os vadiúj FiZiK Carbon pálcás csúcs nyereggel +35eFT

 

Váltás:

Full SHIMANO Ultegra 6800 series 2x11 szettel:

  • Shimano Ultegra Carbon 6800 2x11 fékváltó karok
  • Shimano Ultegra 6800 2x11 első váltó
  • Shimano Ultegra 6800 11s hátsó váltó

 

Hajtás:

SHIMANO Ultegra 6800 2x11 Compact hajtómű

  • Ultegra 6800 Pressfit vázba rejtett hajtás csapágyazás

 

Fékezés:

SHIMANO Ultegra 6800 féktestek

 

Kerekek:

FULCRUM RACING SPORT kerekek, vagy

1. FULCRUM RACING 3 kerekekkel +40eFT

2. FULCRUM RACING ZERO Carbon agyas csúcs alu szettel +120eFT

3. a fotókon látható 800eFT-os csúcs ZIPP 404 full carbon szingós aero szettel +340eFT

 

Nagyon keveset futott, garantáltan eredeti, alv.száma szerint gyártónál leinformálható gyönyörű, makulátlan újszerű kerékpár!

 

+INFO

 

A Pinarello a Tour de France-ok királya, a verseny történetében a legtöbb győzelmet a treviso-i márka kerékpárjain nyerték! Ma a csúcstechnikát a karbonszerkezetek jelentik, ezen belül a Jaguár autómárkával kooperációban folynak a gyártástechnológiai és aerodinamikai fejlesztések. A legújabb hi-tech modellsorozaton a jól megszokott patinás név helyén a "Dogma" szerepel.

 

Virtuális kerékpáros quiz műsorunkban szerepelhetne a kérdés: mi a különbség a Dogma F8 és a Pinarello Gan közt, hiszen tudva levő, hogy mindkettőt ugyanaz a trevisói gyár tervezi és készíti, és megjelenésül majdnem azonos?

 

A Dogmák a világ legjobb sporteszközei, de a számtalan előnyük mellett van egy bibi: elképesztően drágák. A Pinarello gyárban azonban úgy gondolták, megpróbálnak életre hívni egy szériát, ami 95%-ban ugyanazt a technológiát nyújtja, mint Chris Froome vagy Gerain Thomas Dogma F8 bringája, elérhetőbb áron. Igen ez a Pinarello Gan!

 

Természetesen a Gan váza is egy szálirányba rendezett (UD) karbonból, a japán Torayca által előállított ultraerős T900UD szövetből készül. Ugyancsak hasonlóság a Dogma sorozattal, hogy a Gan láncvillái is aszimmetrikusak, a Pinarello kitart amellett, hogy a hajtásoldali eltérő terhelés miatt ez így jó. A csőformák is a Dogma F8 FlatBack kialakítást követik, amely a repüléstechnikából ismert "kamm-tail" egy fejlett változata. (Az F8-ast ugyanabban a szélcsatornában fejlesztették, tesztelték, mint a Jaguár F1 autókat!) A technológia "Exa PowerFLOW Aerodynamic Simulation", az eredmény pedig elképesztő 47% aerodinamikai előnya korábbi Dogma 65.1 modellhez képest. Így nem csoda, hogy a Gan megkapta a "Ready to Race" ajánlást az olasz gyártótól, azaz a startvonalon a helye!

 

Márkatörténet:

A Pinarello az egyik legpatinásabb és legnagyobb kultusszal övezett olasz kerékpármárka. A Giovanni Pinarello által 1952-ben alapított trevisói cég a fejlesztések terén mindig is az élvonalban állt, és nem változott ez napjainkban sem. Miguel Indurain ugyanúgy Pinarellót hajtott mind az öt Tour-győzelme során, mint Pedro Delgado, Jan Ullrich, Óscar Pereiro vagy Bjarne Riis, továbbá Alexi Grewal is ezzel a márkával lett olimpiai bajnok. Több éve a Tour de France győztes Sky országúti csapat szponzora (Bradley Wiggins és Chris Froome), de a korábbi években Movistar kerekesei is a Dolomitok lábánál fekvő cég csodamasináit hajtották győzelemről győzelemre.

 

A körversenygyőzelmeket immár zsinórban szállítja a Pinarello. Minden a mindenki által jól ismert 60.1 modellel kezdődött, majd a 65.1-tel folytatódott, amelynek nyergében először Bradley Wiggins, utána Chris Froome zsebelt be 1-1 Tour-t. És ezután jött egy világbajnoki cím és egy olimpiai arany! Egy ilyen legendás modellt nem volt könnyű überelni. A Pinarello a Team Sky csapata és a Jaguár a legjobb szakemberekkel és a legfejlettebb eszközök bevetésével emelt a lécen: az eredmény a Dogma F8, amelynek édes testvére az itt meghirdetett Pinarello Gan.

Hozzáadva 26 napja
Frissítve ma, 7:30
Látogatók: 456
SOS MA 599e! S 51,5 PINARELLO GAN RS AERO CARBON SOS MA 599e! S 51,5 PINARELLO GAN RS AERO CARBON SOS MA 599e! S 51,5 PINARELLO GAN RS AERO CARBON SOS MA 599e! S 51,5 PINARELLO GAN RS AERO CARBON SOS MA 599e! S 51,5 PINARELLO GAN RS AERO CARBON