SOS MA 620e KP! CSÚCS 29 OLYMPIA F1 CARBON X0-1 Eagle™ 1x12s RS1 BOOST

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kpk-salebike.hu

 

 

2,2MFT-os legújabb kiadású OLYMPIA F1 T1000 X0-1 EAGLE 12s csúcskategóriás mtb kerékpár sürgősen eladó!

 

Váz:

Legújabb csúcs 29 OLYMPIA F1 T1000 CARBON

  • Japán Toray T1000 csúcs carbon szövet
  • Toray M40J kiegészítő szövet a kényelem és a tartósság érdekében
  • Monocoque UDC HiModule vázszerkezet
  • BOOST 145 PressFit integrált carbon középcsapágyház (PressFit 41X92)
  • BOOST 148/110 átütőstengely szabvány (ideális párosítás az RS1 villával)
  • Vázba rejtett teljes bovdenezés
  • Vázba rejtett carbon hajtás csapágyház
  • Tapered 1.5" carbon fejcső
  • 29er kerékmérethez fejlesztve

 

Mérete:

  • Nyeregbilincsig mérve 47cm
  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 59cm
  • Fejcső magassága 11cm

 

Első villa:

FOX F29 AIR 29 QR15 teleszkóp, vagy

- a fotón látható csúcs 29 ROCK SHOX RS1 CARBON Boost teleszkóppal +70eFT

  • 29”-es kerékpárokhoz tervezett, fordított kialakítású (USD) csúcs villa
  • XLOC hidraulikus lockout, kormányról vezérelt lezárás/merevítés
  • QR15 110 Boost átütőtengely
  • Tapered Carbon villanyakkal (monocoque carbon szerkezet)
  • Solo Air rendszer
  • Accelerator Damper csillapítás
  • 100mm rugóút

 

Váltás, hajtás:

SHIMANO XT 8000 1x11 rendszer, vagy

- a fotón látható csúcskategóriás SRAM X01 CARBON Eagle™ 1x12s rendszerrel +95eFT

  • X01 Eagle™ Carbon 12s Grip Shift váltókar
  • X01 Eagle™ Carbon 12s Type3 hátsóváltó
  • X01 Eagle™ 12s nagy-áttét fogsor, 12s lánc
  • X01 Eagle™ Carbon 12s Narrow 32T hajtómű

 

Fékezés:

SHIMANO XT M8000 IceTech tárcsafékek

 

Kormányzás:

RITCHEY 29er specifikus 720mm széles kormány

RITCHEY WCS 4AXIS kormányszár

 

Nyereg rész:

RITCHEY Carbon 27,2mm nyeregcső

SELLE ITALIA SL nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs SELLE SAN MARCO CONCOR FX Carbon pálcás nyereggel +25eFT

 

Kerekek:

WTB STi23 29er BOOST QR15 100/110-X12 148 kerekek, vagy

- a fotón látható 300eFT-os csúcs alu NOTUBES ZTR CREST MK3 29 TLR QR15 100/110 - X12 148 Boost kerékszettel +80eFT

 

Fotók szerint mért súlya 9,3kg!

 

Néhány alkalommal próbált bemutatótermi / tesztkerékpár!

 

 

+INFO

 

Az itt látható csúcs OLYMPIA F1 CARBON a 115 éves „ős” olasz kerékpármárka kurrens merevfarú MTB zászlóshajója, a legmagasabb szintű technológiákkal felvértezve, páratlan stabilitással egyértelműen a versenysportot célozza. A fejcső-szerkezetben elhelyezett keresztmerevítés ugyancsak a stabilitást fokozza, egyben egyedi, látványos dizájnelem, hisz „keresztüllátunk” a vázon! Szükség is van a merevség és strapabíróságra, mivel a mai XCO pályák már az egykor DH futamok nehézségét hozzák, továbbá a legmodernebb „fordított működésű” UD villák nagyobb terhelést rónak a vázszerkezetre.

 

A koncepció tökéletesítéséhez a lehető legerősebb karbon szövetett vetette be az olasz gyártó, kiegészítve számos fejlett technikai megoldással, amelyek a hatékony hajtást, a stabilitást és a lehető legalacsonyabb tömeget egyszerre képesek biztosítani. A koncepció további fontos része a 29er kerékméret, amely a Dolomitok köves-sziklás környezetében elengedhetetlen egy merevfarú MTB esetében. A kerékpár így könnyebben átsiklik a terepakadályok felett, és hatékonyabban hajtható. A BOOST szabványú kerékrögzítés és meghajtás viszi tökélyre a stabilitást kérését – ezen a kerékpáron majdnem minden a wattokról szól. Szerencsére csak „majdnem”, mivel azért plusz kényelmet kínál a kis átmérőjű nyeregszár, a vázba épített támvilla-csillapítás, amely Toray M40J kiegészítő szövetet alkalmaz.

 

Az F1 váz magas technikai színvonalához méltó társ a piacon kapható legfinomabb mozgású és legmerevebb teleszkópvilla, a ROCK SHOX RS1. Nem mellesleg így mind elől mind hátul BOOST szabványú átütőtengelyes kerékrögzítést kapott a kerékpár. És ha lúd, akkor legyen kövér! A felszereltség tekintetében is a maximalista szemlélet vezérelte az olasz márkát, így került egy teljes, homogén SRAM XO Eagle 1x12 váltó és meghajtásrendszer a zászlóshajóra. Eme a fantasztikus Olympia nyergében akár az olimpián is rajthoz állhatunk, nem mellesleg az XCO sztárok közül a nemzeti bajnok Daniele Braidot (GS Forestale Cicli Olympia Vittoria) és a kolumbiai bajnok Leonardo Paez (Olympia-Polimedical) pontosan ezzel a modellel versenyez.

 

Márkainfo:

Az Olympia nem ma kezdte a kerékpárgyártást, sokak számára talán meglepő, hogy egy 115 éves múltra visszatekintő tradicionális olasz márkáról van szó. A cég Milánóban kezdte működését a 19. század végén, a jelentős méretű üzemben kerékpár és motorkerékpár gyártással foglalkoztak. A kerékpárversenyzés történetében otthonosan mozgók biztos tudják, hogy az Olympia az olasz versenysport egyik első főszereplője volt, a két háború közti Giro d'Italia-k vezető márkája. Késhegyre menő harcokat vívott a Bianchi-val és a Legnano-val – akkor még a csapatok mind a kerékpárgyártók tulajdonában voltak. Számos más tradicionális talján kerékpármárkával együtt a Fontana család tulajdonába került, így manapság már az olasz kerékpáripar szívében, Venento tartományban van a központja.

Hozzáadva 8 napja
Frissítve 7 napja
Látogatók: 65
SOS MA 620e KP! CSÚCS 29 OLYMPIA F1 CARBON X0-1 Eagle™ 1x12s RS1 BOOST SOS MA 620e KP! CSÚCS 29 OLYMPIA F1 CARBON X0-1 Eagle™ 1x12s RS1 BOOST SOS MA 620e KP! CSÚCS 29 OLYMPIA F1 CARBON X0-1 Eagle™ 1x12s RS1 BOOST SOS MA 620e KP! CSÚCS 29 OLYMPIA F1 CARBON X0-1 Eagle™ 1x12s RS1 BOOST SOS MA 620e KP! CSÚCS 29 OLYMPIA F1 CARBON X0-1 Eagle™ 1x12s RS1 BOOST