SOS MA 660e KP! 58-as CSÚCS BMC TIMEMACHINE TMR01 AERO DURA Di2

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

3MFT-os csúcs BMC TIMEMACHINE TMR01 DURA Di2 Aero országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs BMC TIMEMACHINE TMR01 AERO

  • Svájcban, kis szériában kézzel készült csúcsmodell!
  • P2p-SubA full-carbon vázszerkezet
  • High Modolus karbon alapanyag
  • Aerodinamikára kihegyezett vázkialakítás - szélcsatornában fejlesztett/tesztelt, a legjobb időfutam-kerékpárok légellenállási mutatóival rendelkezik
  • Korszerű országúti versenygeometria, de akár időfutamversenyeken is sikerre alkalmazható
  • DTi cable routing - vázban futó kábelezés, légáramlattól rejtett belépési pontok
  • Teljes Di2-kompatibilitás
  • Integrált Aero első és hátsó fékkialakítás - rejtett, speciális féktestek
  • Integrált full-carbon középcsapágyház
  • Túlméretes tapered carbon fejcső
  • P2P-subA aerodinamikus nyeregszár-kialakítás
  • Megannyi versenysikerben vett részt
  • UCI verseny certifikáció
  • Composite Full-Composite Aero első villa, bele integrált aero fékekkel

 

 

Mérete: 58

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 58cm
  • Rejtett nyeregbilincsig mérve 61cm
  • Fejcső magassága 18cm

 

Váltás:

Full SHIMANO DURA ACE Di2 9070 2x11 csúcskategóriás elektromos rendszer:

  • DURA ACE CARBON Di2 9070 2x11 fékváltó-karok
  • DURA ACE Di2 9070 Carbon kanalas 11s hátsó váltó
  • DURA ACE Di2 9070 2x11 első átdobó
  • Di2 vázba rejtett 2gen akkumulátor
  • Di2 gyári akkumulátor töltő

 

Hajtás:

SHIMANO DURA ACE 9000 50-34T 2x11 hajtómű

  • DURA ACE vázba rejtett pressfit hajtás csapágyazás

 

Fékezés:

BMC TMR Integrált Aero féktestek

  • Maximális aerodinamika, mintha nem is lennének…

 

Kormányzás:

BMC Team Carbon lapított kormány

DEDA ZERO 100 Oversize kormányszár

 

Nyereg rész:

BMC AERO CARBON nyeregcső

SELLE ITALIA SL nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs SAN MARCO Carbon pálcás nyereggel +20eFT

 

Kerekek:

FULCRUM RACING SPORT kerekek, vagy

1. FULCRUM RACING QUATTRO magas alu peremes kerekekkel +40eFT

2. FULCRUM RACING ZERO Carbon agyas csúcs alu kerekekkel +120eFT

3. - a fotón látható 620eFT-os csúcs FULCRUM RACING SPEED XLR AERO full carbon kerékszettel +260eFT

 

Nagyon keveset futott újszerű bemutatótermi tesztkerékpár!

 

Fotók szerint mért súlya 6,9kg!

 

 

+INFO

 

A BMC kerékpármárka bevallottan nem nyereséges. Az általuk üzemeltetett (gyári) csapat a megannyi sztárversenyzővel pedig kész anyagi katasztrófa. De mindez kicsit sem számított a tulajdonosnak, a megboldogult svájci iparmágnásának, Andy Riis-nek. Szenvedélye volt a kerékpár és a BMC Team csapat, a pénz nem számított, az jött más forrásból. Ami fontos volt számára, hogy a BMC soha sem köt kompromisszumot, hogy képes legyen céljait a legmagasabb szinten megvalósítani. Ez látszik a high-end bringákon is, amelyek Svájcban készülnek, nem éppen költséghatékony gyártási technológiákkal.

 

Még ha nem is a központban felállított "karbonszövő" robotgépen készül, de szintén Svájcban, manufakturális gyártásban állítják elő a BMC legfeltűnőbb gépét, hirdetésünk tárgyát, a Timemachine TMR01. Ez a bringa egyértelműen túlmutat az egyre divatosabb, kimondottan aerodinamikus kerékpárokon (például Specialized McLaren Venge, Scott Foil, Ridley Noah…) Miért? A BMC mérnökei a profi mezőny egyik legfejlettebb időfutambringájának, a Timemachine-nak műszaki megoldásait átültették egy mezőnyversenyzésre használható kerékpárra. Aerodinamikus profilú elemmel ellátott villa, melyben saját rendelésre készülő integrált fékeket találunk, elképesztően átgondolt integrált kábelezéssel, aero nyeregcsővel, melynek tetején változtatható a befogó pozíciója. Érdemes szót ejteni a DTi koncepcióról is: Dual Transmission Integration – vagyis a BMC legújabb fejlesztésű bringáin úgy alakítják a kábelezés lehetőségét, hogy a vázak az összes elképzelhető elektronikus vagy mechanikus váltórendszerrel kompatibilis legyen, beleértve a vázba integrált akkumulátorokat.

 

Az itt meghirdetett TimeMachine TMR01 az elektronikus variánst kapta, abból a legjobbat, a Dura Ace Di2-t.  Emellett más szempontból is különleges, ugyanis sokféleképpen állíthatjuk a nyereg és a kormány helyzetét, állítható a nyereg-befogó síkban. Időfutamra, országúti mezőnyversenyre, olimpiai triatlonra egyaránt belőhető.

Hozzáadva 27 napja
Frissítve 5 napja
Látogatók: 316
SOS MA 660e KP! 58-as CSÚCS BMC TIMEMACHINE TMR01 AERO DURA Di2 SOS MA 660e KP! 58-as CSÚCS BMC TIMEMACHINE TMR01 AERO DURA Di2 SOS MA 660e KP! 58-as CSÚCS BMC TIMEMACHINE TMR01 AERO DURA Di2 SOS MA 660e KP! 58-as CSÚCS BMC TIMEMACHINE TMR01 AERO DURA Di2 SOS MA 660e KP! 58-as CSÚCS BMC TIMEMACHINE TMR01 AERO DURA Di2