SOS MA 780e! VADIÚJ 0KM TREK EMONDA SL7 CF Di2 ULTEGRA R8050

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

1,4MFT-os vadonatúj TREK EMONDA SL7 Di2 országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

TREK EMONDA SL7 FULL CARBON Di2

  • Ultralight OCLV 500 series carbon váz és villa
  • Ride-Tuned Carbon félintegrált nyeregcső technológia
  • H2 kényelemorientált vázgeometria
  • Integrált BB90 carbon hajtás-középrész
  • Vázba rejtett kábelezés
  • Közvetlen felfogatású (direct mount) féktestek
  • Tapered E2 kúpos fejcső
  • DuoTrap “S” vázba integrált computer-szenzor
  • Ride Tuned rezgéscsillapító nyeregcső
  • Emonda Carbon E2 OCLV 500 ultrakönnyű (310 g!) villa

 

Mérete: 56 L

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 56cm
  • Virtuális nyeregbilincsig mérve 51cm
  • Fejcső magassága 17cm (kényelmes geometria)

 

Váltás:

Legújabb kiadású full SHIMANO ULTEGRA R8050 Di2 2x11 elektromos váltórendszer

  • ULTEGRA 8050 Di2 fékváltó-karok
  • ULTEGRA 8050 Di2 hátsó váltó
  • ULTEGRA 8050 Di2 első átdobó
  • ULTEGRA 8050 Di2 vezérlő
  • ULTEGRA 8050 Di2 nyeregcsőbe rejtett akkumulátor
  • SHIMANO 3.gen USB gyári töltő

 

Hajtás:

SHIMANO ULTEGRA R8000 2x11 hajtómű

  • ULTEGRA PressFit vázba rejtett hajtás csapágyszett

 

Fékezés:

BONTRAGER Speed Stop Direct Mount dupla felfogatású nagy-hatásfokú féktestek

 

Kormányzás:

BONTRAGER Elite VR-C, 31.8 mm ergonómikus kormány

BONTRAGER Pro Ovesize kormányszár

 

Nyereg rész:

BONTRAGER Ride Tuned carbon állítható rezgéseket csillapító nyeregcső

BONTRAGER Montrose nyereg, vagy

- a fotón látható top BONTRAGER Affinity Elite Magnese nyereggel +15eFT

 

Kerekek:

BONTRAGER RACE TLR ready kerekek, vagy

1. a 220eFT-os BONTRAGER PARADYGM TLR kerékszettel +80eFT

2. a fotón látható 500eFT-os csúcs BONTRAGER AEOLUS PRO 3 magas peremes full carbon kerékszettel +190eFT

 

Vadonatúj bemutatóteremben kiállított kerékpár!

 

Fotók szerint mért súlya 7,25kg!

 

 

+INFO

 

Ez a legújabb szériás TREK EMONDA SL 7 Di2 elgondolkoztat minket, hogy valójában mi szükség a többmilliós kerékpárokra, amikor a hi-tech carbon konstrukció (OCLV2) fejlett szövetanyaggal (Ultralight OCLV 500), a legtöbb modern technikai megoldással (Ride-Tuned Carbon technológia, H2 vázgeometria, BB90 középrész, vázba rejtett kábelezés, direct mount féktestek, E2 kúpos fejcső, DuoTrap “S”, stb…) észszerű áron is rendelkezésre áll. Az EMONDA SL 7 modellt nem profi versenyzőknek tervezték, de azok úgyis a szponzortól kapják a bicajt, nem a kerékpárkereskedésből veszik. Mindenki másnak a TREK EMONDA SL 7 úgy jó, ahogy van!

 

Ez a modern bicaj minden tud: könnyű, megfelelően stabil és számos kényelemfokozó, rezgéselnyelő technológiával lett ellátva. Példaképe a Madone modellsorozat (az „emonda” a „madone” betűi átrendezve!), amely rendkívüli pedigrével rendelkezik az országúti kerékpárok és a profi versenysportban. A stabilitás és a precíz irányítás kulcsa az 500 Series OCLV karbonszerkezet. Ez egy erősített felső-kategóriás High Modulus UD szövetanyagból, a Trek által szabadalmaztatott buborék- és gyűrődésmentes OCLV technológiával vázzá alakítva. Rengeteg tervezői munka és gyártástechnológia vezetett a TREK EMONDA SL 7-hez az egykori - Lance Armstrong alatt megcsodált - sikeres OCL 5200 szériától. A részletek is jól ki vannak találva, rejtett bowdenvezetés, a carbon középcsapágy BB90 szabványú, a villanyak spéci E2 (tapered), a nyeregszár félintegrált, így a stabilitás mellett a kényelem is garantált. A Series H2 vázgeometria ugyancsak jótékony hatással van a menetkényelemre, a „direct mount” féktestek pedig minden eddiginél jobb fékhatást tesznek lehetővé. További újítás a nyeregcső-megoldás, pontosabban nem is nyeregcső, legalábbis nem a klasszikus értelemben. A Ride Tuned rezgéscsillapító „szár” a vázszett része, az ülőcső folytatására. Természetesen karbonból készült, hatékonyan semlegesíti a rázkódásokat, emellett könnyebb is a hagyományos nyeregcsőnél.

 

Az látható TREK EMONDA SL 7 felszereltsége a vázhoz méltó, az Ultegra R8050 Di2-nél könnyebben kezelhető, pontosabban működő szettet kívánni sem lehet. Igen, ilyen egy modern országúti kerékpár 2019-ben, csúcstechnika, amiért nem kell jelzálogkölcsönt felvenni!

Hozzáadva 16 napja
Frissítve 8 órája
Látogatók: 213
SOS MA 780e! VADIÚJ 0KM TREK EMONDA SL7 CF Di2 ULTEGRA R8050 SOS MA 780e! VADIÚJ 0KM TREK EMONDA SL7 CF Di2 ULTEGRA R8050 SOS MA 780e! VADIÚJ 0KM TREK EMONDA SL7 CF Di2 ULTEGRA R8050 SOS MA 780e! VADIÚJ 0KM TREK EMONDA SL7 CF Di2 ULTEGRA R8050 SOS MA 780e! VADIÚJ 0KM TREK EMONDA SL7 CF Di2 ULTEGRA R8050