SOS MA 975e KP! CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 AERO EPS / Di2 2x11

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-19h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

 

3MFT-os csúcs PINARELLO DOGMA F8 EPS országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs PINARELLO DOGMA F8 AERO CARBON by Jaguar

  • Fényezés: BOB (Black Or Matt Black)
  • PINARELLO  / TEAM SKY / JAGUAR közös fejlesztésének eredménye lett az F8 ...
  • Világ legdrágább és legmerevebb Torayca T1100HM1K Dream Carbon by JAGUAR szövete
  • ONDA F8 rezgéseket elnyelő híresen "íves" villák
  • THINK2 Di2 / EPS elektromos váltószett kompatibilis
  • Aerodinamikus vázforma
  • Aszimmetrikus támvilla kialakítás
  • Aero Tapered fejcső
  • Vázba rejtett teljes kábelezés

 

Mérete:

  • Gyártó táblázata és a kerékpár alvázszáma szerint is: CC530
  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 54,5cm
  • Rejtett nyeregbilincsig mérve 52cm
  • Fejcső magassága 13,9cm

 

Váltás, hajtás, fékek:

CAMPAGNOLO CHORUS-11 CARBON EPS 2x11 sebességes elektronikus rendszer:

  • CHORUS-11 EPS Carbon fékváltó-karok
  • CHORUS-11 EPS Carbon hátsó váltó
  • CHORUS-11 EPS Carbon átdobó
  • EPS vázba rejtett akkumulátor
  • EPS gyári akkumulátor töltő
  • CHORUS-11 CARBON hajtómű
  • CHORUS-11 2x11 50-34 Compact lánctányérok
  • CHORUS-11 integrált hajtás csapágyszett
  • CHORUS-11 SKELETON könnyített féktestek

, vagy

- a csúcs full SHIMANO DURA ACE Di2 2x11 rendszerrel +120eFT

 

Kormányzás:

PINARELLO MOST XC Carbon by JAGUAR kormány, vagy

- a fotón látható 300eFT-os csúcs MOST TALON AERO F8 full integrált carbon kormánnyal +100eFT

 

Nyeregrész:

PINARELLO DOGMA F8 Aero Carbon nyeregcső

FiZiK Arione Mg nyereg, vagy

- a fotón látható csúcs MOST CATOPUMA Carbon pálcás nyereggel +35eFT

 

Kerekek:

FULCRUM RACING QUATTRO kerekek, vagy

1. a 300eFT-os FULCRUM RACING ZERO carbon agyas csúcs alu szettel +90eFT

2. a fotókon is látható 1MFT-os MAVIC COSMIC CARBONE ULTIMATE mega full carbon szettel +280eFT

 

Keveset futott bemutatótermi / tesztkerékpár!

 

Fotók szerint mért súlya 6,75kg!

 

Garantáltan eredeti, tiszta előéletű, igény esetén alvázszáma alapján PINARELLO-nál leinformálható!

 

 

+INFO

 

A Pinarello a Tour de France-ok koronázatlan királya, a verseny történetében a legtöbb győzelmet a treviso-i márka kerékpárjain nyerték! Ma már a csúcstechnikát a karbonszerkezetek jelentik, ezen belül a Jaguár autómárkával kooperációban folynak a gyártástechnológiai és aerodinamikai fejlesztések. A legújabb hi-tech modellsorozaton már nem a jól megszokott patinás név szerepel, hanem a 2010-es évek legsikeresebb kerékpármárkája, a "Dogma".

 

A körversenygyőzelmeket immár zsinórban szállítja a Dogma. Minden a mindenki által jól ismert 60.1, majd 65.1 modellel kezdődött, amelynek nyergében először Bradley Wiggins, utána Chris Froome zsebelt be 1-1 Tour-t. Majd jött egy világbajnoki cím és egy olimpiai arany. Egy ilyen legendás modellt nem volt könnyű űberelni. A Pinarello és a Jaguár a legjobb szakemberekkel és a legfejlettebb eszközök bevetésével (kereskedelemben nem kapható számítógépes szoftver és szélcsatorna) a klasszikus modell teljes újra tervezésébe fogott: az eredmény az itt látható Dogma F8!

 

A F8 névben az "F" a cégalapító Fausto "Nani" Pinarello-nak állít emléket, a Dogma 8. iterációja ízig-vérig Pro Tour kerékpár. Először is 120 grammal könnyebb, mint elődje, így lényegében bármely top alkatrészcsoporttal szerelve a 6,8 kg-os UCI minimális súlyhatáron belül marad. Valójában a fejlesztés nem a grammok lefaragásáról szólt, ez legfeljebb váratlan bónusz. A projekt fő mozgatórugója a sebesség növelése, illetve a stabilitás fokozása volt. Először is a csőformák FlatBack kialakítást kaptak, amely a repüléstechnikából ismert "kamm-tail" egy fejlett változata. Az F8-ast ugyanabban a szélcsatornában fejlesztették, tesztelték, mint a Jaguár versenyautókat (beleértve F1!), erre új technológiát dolgoztak ki "Exa PowerFLOW Aerodynamic Simulation" néven. Az eredmény elképesztő 47% aerodinamikai előny - 6,4% a bicajossal együtt - az 65.1 modellhez képest.

 

A stabilitás fokozása érdekében a karbon szövetanyag is a legfejlettebb Torayca T1100 1k Dream Carbon minden idők legnagyobb szakítószilárdságát biztosító karbonszál-típusa. A japán specialista kifejezetten a Pinarello/Jaguár kooperáció számára fejlesztette, más márkák néhány évig nem alkalmazhatják! Ennek köszönhetően a Dogma F8 precíz irányítása és erőátvitele elképesztő, egyértelműen hozzájárulva a profi versenyzésben elért eredményeknek.

 

Erre jön még a komplett csúcs MOST karbon kiegészítő-kínálat, az Campa EPS elektronikus váltás 2x11 leheletfinom fokozattal, és ezzel megérkeztünk oda, ahova néhány évvel ezelőtt a szeretett Pinarello alapító elköltözött!

Hozzáadva 26 napja
Frissítve ma, 8:44
Látogatók: 314
SOS MA 975e KP! CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 AERO EPS / Di2 2x11 SOS MA 975e KP! CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 AERO EPS / Di2 2x11 SOS MA 975e KP! CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 AERO EPS / Di2 2x11 SOS MA 975e KP! CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 AERO EPS / Di2 2x11 SOS MA 975e KP! CSÚCS PINARELLO DOGMA F8 AERO EPS / Di2 2x11