SÜRGŐS 520e! Újsz SPECIALIZED TARMAC PRO SL5 2x11

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően, hétfőtől vasárnapig 8h-22h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kerekparkell.hu

 

Gyönyörű szép, újszerű 1,55MFT-os Specialized Tarmac SL5 Pro országúti kerékpár sürgősen eladó!

 

Vázszett:
Tarmac SL5 Pro series Fact 10r full carbon "Rider First Engineered"

  • Tapered fejcső (Size Specific Lower)
  • Vázban elvezetett kábelezés
  • Rejtett nyeregcső rögzítés
  • Compact Race design
  • S-Works Fact Carbon első villa

Mérete a gyári táblázat szerint "52" (sloping)
Felsőcső hossza 53,5cm
Felsőcsőbe integrált nyeregcső befogóig 46cm
Fejcső magassága 12cm

 

Váltás:
Shimano Ultegra Carbon 6800 2x11 fékváltó karok
Shimano Ultegra Carbon 6800 11sp hátsó váltó
Shimano Ultegra 6800 2x11 első váltó
Shimano Ultegra 6800 11s 11-28 hátsó fogaskoszorú
Shimano Ultegra 11s lánc

 

Hajtás:
Shimano Ultegra 6800 2x11,
vagy opcionálisan Specialized Fact 11 Carbon csúcs 50-34 2x11 hajtással +20eFT

 

Fékezés:
Shimano Ultegra 6800 féktestek

 

Kormányzás:

  • Specialized Expert AL, vagy a csúcs FSA K-Force Carbon kormánnyal +20e
  • Specialized SL kormányszár
  • S-Works Carbon integrált kormánycsapágy

 

Nyeregrész:

  • Specialized Toupe SL Magnesium nyereg
  • Specialized Expert Al,

vagy opcionálisan S-Works Fact Carbon 27.2 csúcs nyeregcsővel +10eFT

 

Kerekek:
MAVIC KSYRIUM WTS gyári kerékszett,
vagy opcionálisan új állapotú Specialized Roval Rapide full carbon magas peremes TOP kerekekkel +150eFT (külön a Roval Carbon kerékszett is elvihető gyors-zárjaival, külsők és sor nélkül 220eFT-ért)

 

A kerékpár fotók szerinti mért súlya 6,5kg!

 

+INFO
A profi országúti versenyeredményeket nézve a Specialized évek óta tarol: Alberto Contador 2015-ös Giro d’Italia győzelme, Fabio Aru Vuelta sikere és Giro második helye mellett a világbajnok Michal Kwiatkowski és nem utolsó sorban 2015-2017 világbajnoka, Flamand "Ronde" és Parizs-Roubaix-győztese, Peter Sagan is az amerikai márka kerékpárjait hajtja.

Az itt látható SL5 modellnél debütált a „Rider-First Engineered” geometria, ami azt jelenti, hogy minden méretet külön terveztek meg különböző statikus és dinamikus tesztek eredményeit figyelembe véve. A versenyzők és tesztelők visszajelzései alapján a korábbi modelleknél a kisméretű vázak túl agilisak voltak, míg a nagy méreteknél a lassabb irányíthatóság okozott problémát. Az erőhatásokat is kiszámolták a mérnökök, így született meg a minden vázméretben azonos menetkarakterisztikát és kényelmet nyújtó SL5.

Hozzáadva 11 napja
Frissítve tegnapelőtt, 13:30
Látogatók: 207
SÜRGŐS 520e! Újsz SPECIALIZED TARMAC PRO SL5 2x11 SÜRGŐS 520e! Újsz SPECIALIZED TARMAC PRO SL5 2x11 SÜRGŐS 520e! Újsz SPECIALIZED TARMAC PRO SL5 2x11 SÜRGŐS 520e! Újsz SPECIALIZED TARMAC PRO SL5 2x11 SÜRGŐS 520e! Újsz SPECIALIZED TARMAC PRO SL5 2x11